Vidi košaricu “MJERENJE JAVNOSTI” je dodano u vašu košaricu.
SUVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA - Naruči svoju knjigu

SUVREMENA POSLOVNA KOMUNIKACIJA

Autor: Bovee, Courtland L.; Thill, John V.
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2012
Broj stranica: 750
Uvez: Tvrdi

80,83 

Sadržaj pokriva širok spektar tema koje su važne za učinkovitu poslovnu komunikaciju te komunikacije u kontekstu kulturalnih različitosti. Iako je zbog cjelovitosti i detaljnog uvida u različite teme poslovnog komuniciranja knjiga prvenstveno namijenjena studentima ekonomskih znanosti i menadžmenta, može biti korisna literatura znanstvenim i stručnim radnicima koji se bave ekonomijom, ali i svima koji žele izbrusiti svoje komunikacijske vještine.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

Opis

O knjizi (izbor iz predgovora):  

Komunikacija je jedan od najosnovnijih elemenata poslovanja, bilo da je riječ o istraživačkom timu koji prikuplja dokaze o tržišnim trendovima ili se radi o inspirativnom vođi koji vodi kompaniju prema ispunjavanju zajedničkih ciljeva. Učinkovita komunikacija je ključna za uspjeh organizacija i pojedinaca, a neučinkovita komunikacija često je uzrok manjih pogreški, velikih strateških zabluda i katastrofalnih neuspjeha. Bez obzira na profesiju kojom se želite baviti, sposobnost komuniciranja će biti ključna vještina – i vještina koju će poslodavci od vas očekivati kada uđete na tržište radne snage.Suvremena poslovna komunikacija već je dva desetljeća vodeći udžbenik iz tog područja, a ističe se najmodernijim analizama koje će studente uspješno pripremiti na stvarnu poslovnu praksu. Dok drugi udžbenici izdaju nova izdanja koja nisu u skladu s godinom u kojoj izlaze, Bovée i Thill pružaju znanje iz stvarnog svijeta današnjice i sutrašnjice. Autori kontinuirano nude praktične savjete i obrađuju relevantne teme u modernom komuniciranju, kao što je upotreba društvenih mreža, blogova, Twittera i ostalih suvremenih komunikacijskih alata u poslovnom okruženju. Svako poglavlje završava vježbama i aktivnostima koje podržavaju pojedinu temu, te se za razliku od stručnih izdanja, ova knjiga bavi suvremenim komunikacijskim alatima koji pripremaju za stvarnu praksu poslovnog komuniciranja. Sadržaj pokriva širok spektar tema koje su važne za učinkovitu poslovnu komunikaciju te komunikacije u kontekstu kulturalnih različitosti. Iako je zbog cjelovitosti i detaljnog uvida u različite teme poslovnog komuniciranja knjiga prvenstveno namijenjena studentima ekonomskih znanosti i menadžmenta, Business Communication Today također može biti korisna literatura znanstvenim i stručnim radnicima koji se bave ekonomijom, ali i svima koji žele izbrusiti svoje komunikacijske vještine. Primjenjivost ovog djela na širu javnost potvrđuju poglavlja koja govore o oblikovanju životopisa, pisanju izvještaja ili vođenju intervjua te sastavljanju rutinskih, negativnih, pozitivnih i poticajnih poruka. Kad se tome dodaju didaktički elementi na kraju svakog poglavlja koji donose sažetke sadržaja i testiraju znanje i primjenu novih znanja i vještina, evidentno je da se djelo bavi važnim temama za učinkovito poslovno komuniciranje.

Iz sadržaja: 

Predgovor/ Prolog/ 1. dio: Razumijevanje osnova poslovne komunikacije/ 1. Učinkovita poslovna komunikacija kao čimbenik uspješnosti/ 2. Ovladavanje timskom i interperpersonalnom komunikacijom/ 3. Komuniciranje u svijetu raznolikosti/ 2. dio: Primjena procesa pisanja u tri koraka/ 4. Planiranje poslovnih poruka/ 5. Pisanje poslovnih poruka/ 6. Zaključivanje pisanja poslovnih poruka/ 3. dio: Stvaranje kratkih poruka/ 7. Oblikovanje poruka za elektroničke medije/ 8. Pisanje rutinskih i pozitivnih poruka/ 9. Pisanje negativnih poruka/ 10. Pisanje uvjeravajućih poruka/ 4. dio: Popunjavanje poruka kvalitetnim informacijama/ 11. Traženje, procjenjivanje i obrađivanje informacija/ 12. Dizajniranje vizualne komunikacije/ 5. dio: Planiranje, pisanje i ispunjavanje izvještaja i prijedloga/ 13. Planiranje izvještaja i prijedloga/ 14. Pisanje izvještaja i prijedloga/ 15. Dovršavanje izvještaja i prijedloga/ 6. dio: Izrada i provođenje usmenih i internetskih prezentacija/ 16. Razvijanje usmenih i online prezentacija/ 17. Poboljšavanje prezentacija slideovima i drugim vizualnim elementima/ 7. dio: Sastavljanje poruka za zaposlenje i intervjui za zapošljavanje/ 18. Izgradnja karijere i pisanje životopisa/ 19. Prijave za posao i poslovni intervjui/ DODACI/ Dodatak A: Format i izgled poslovnih dokumenata/ Dodatak B: Navođenje izvora-referenci u izvještajima/ Dodatak C: Korekturni znakovi/ Videovodič/ Priručnik gramatike, tehnike i upotrebe engleskog jezika/ Reference/ Zahvale/ Kazalo robnih marki, organizacija, imena i web stranica/ Predmetno kazalo 

 

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

udžbenik

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

Autor

,

ISBN

Izdavač