TELEVIZIJSKI PROGRAM

Proizvodnja, dobavljači, žanrovi
Autor: Matković, Damir
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2019
Broj stranica: 580
Uvez: Tvrdi

279,00 kn (37,03 €)

Prva knjiga koja opisuje proces proizvodnje i dobavljanja televizijskog programa – od ideje do gotovog proizvoda (emisije).

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 23b3c412202f Kategorija:

Opis

Dugogodišnji televizijski novinar Damir Matković prihvatio je izazov da na pristupačan način opiše kako televizija funkcionira s one druge, gledateljima nepoznate strane ekrana.

Kako nastaje TV dnevnik? Tko je i kada izmislio prekidanje televizijskog programa reklamnim blokovima? Zašto je nogomet postao dominantan sport na malom ekranu? Kako se mjeri gledanost programa?

U Televizijskom programu autor znalački piše o procesu proizvodnje televizijskog programa, o najvećim svjetskim proizvođačima programa te sažeto iznosi povijest i razvoj temeljnih televizijskih žanrova.

Obrađeni su, dakako, i razvoj i primjena novih tehnologija koje su bitno utjecale na svijet televizije.

Obuhvaćeni su dakle svi segmenti proizvodnje televizijskog programa te je posebno obrađen utjecaj američkih televizijskih autora na oblikovanje televizijskih žanrova i formata kakve danas poznajemo.

Posebna je pozornost dana jedinome europskom žanrovskom doprinosu u cijeloj povijesti televizije – reality TV (Big Brother).

U poglavlju Informativni program opisan je razvoj TV vijesti, operativni ustroj informativnog programa te utjecaj tehnološkog razvoja na novinarsko izvještavanje.
U poglavlju Zabavni program posebna je pozornost posvećena nastanku i razvoju globalno popularnih žanrova soap opere (sapunice), telenovele i situacijske komedije (sitcom).

Opsežno poglavlje posvećeno je najvećim svjetskim proizvođačima TV programa jer se o tome u nas gotovo i ne govori, a riječ je o industriji koja na globalnom planu godišnje zaradi više od 400 milijardi eura!

Rukopis je ponajprije zamišljen kao udžbenik namijenjen studentima novinarstva i tržišnih komunikacija, ali njime se kao priručnikom mogu služiti i oni koji žele proširiti svoje znanje o televizijskom mediju, a takvih je u Hrvatskoj zacijelo mnogo više nego budućih diplomiranih novinara.

Program /Javna i komercijalna televizija / Izvori prihoda televizijske kuće / Informativni program / Zabavni program / Proizvođači i dobavljači programa / Sportski program / Televizijsko reklamiranje / Raspored programa (shema) / Istraživanje gledanosti

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač