• Ne možete dodati "SPORTSKI MARKETING I INDUSTRIJA SPORTA" u vašu košaricu jer proizvoda trenutno nemamo na zalihi.
UPRAVLJANJE STRATEŠKIM MARKETINGOM - Naruči svoju knjigu

UPRAVLJANJE STRATEŠKIM MARKETINGOM

Autor: Vignali, Claudio; Vranešević, Tihomir; Vrontis Demetris
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2004
Broj stranica: 404
Uvez: Tvrdi

51,36 

Nešto što svatko tko se bavi strateškim marketingom treba znati jest da je u promjenjivim okolnostima statički pristup osuđen na neuspjeh. Autori su to odlučili pokazati Stratics modelom koji je osnovica proučavanja ove stručne knjige koja će pripomoći menadžerima, konzultantima i svima koji se bave marketinškim tehnikama, modelima i alatima.

SKU: 137 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja: 

PRVI DIO – MARKETINŠKO PROMIŠLJANJE/ Mapiranje elemenata marketinga i odnos strategije i taktike/ Formulacija i razvoj strategije/ Misija, usmjerenost i ciljevi/ Marketinška okolina, analiza stanja i analiza konkurenata/ DRUGI DIO – MARKETINŠKE ODLUKE/ Istraživanje tržišta i informacijski sustavi u marketingu/ Segmentiranje, odabir ciljnog segmenta i pozicioniranje na tržištu/ TREĆI DIO – MARKETINŠKI SPLET/ Proizvod/ Cijena/ Mjesto-distribucija i prodaja/ Promocija/ Usluge/SLUČAJ:Iskustvo tvrtke Tiara Paints

O knjizi:

U promjenjivim okolnostima statički pristup je osuđen na neuspjeh. Nažalost, često se pod tim pogrešno misli da su dugo poznati postojeći modeli neupotrebljivi. Upravo suprotno, oni su vrlo primjenjivi ali pri njihovoj uporabi se moraju uzimati u obzir nove okolnosti. Mislimo da se osnovni marketinški alati, modeli i tehnike u praksi nedovoljno primjenjuju na ispravan način. Potrebno je razgraničiti strateško promišljanje od taktičkog promišljanja i operativnog djelovanja. Odlučili smo to pokazati Stratics modelom koji je okosnica proučavanja u ovoj knjizi. Možda će se ta povezanost ponekad teže spoznati ali je neupitna. Uz vlastito promišljanje, konzultantsko iskustvo i razmišljanja menadžera iz prakse, autori su nastojali prenijeti vlastita razmišljanja o suvremenoj marketinškoj filozofiji poslovanja.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Izdavač

Accent

Uvez

Tvrdi

Karakter

stručna

Autor

, ,

ISBN