UPRAVLJANJE ZADOVOLJSTVOM KLIJENATA

Autor: Vranešević, Tihomir
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2000
Broj stranica: 356
Uvez: Tvrdi

309,75 kn (41,11 €)

Upravljačka struktura tvrtke stalno teži kvaliteti – zadovoljstvu klijenta. Kako uspješno ostvariti zadovoljstvo klijenata saznajte u ovome udžbeniku.

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 104 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Poslovanje tvrtke u tržišnim okolnostima / Koncept vrijednosti kao osnova tržišnog poslovanja / Očekivana vrijednost i njezine dimenzije / Spoznajna vrijednost / Istraživanje vrijednosti za klijente / Zadovoljstvo klijenata / Istraživanje vrijednosti za klijente / Zadovoljstvo klijenta / Analiza podataka o zadovoljstvu klijenata / Uzrokavanje / Izgradnja modela mjerenja zadovoljstva klijenta / Usmjerenost na klijente kao kultura tvrtke

Dodatne informacije

Godina izdanja

Autor

Vranešević, Tihomir

Izdavač

Golden marketing – Tehnička knjiga

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

Karakter

stručna

ISBN