Discount applied: 11% blagdanski popust
Vidi košaricu “PONAŠAJ SE POPUT VOĐE, RAZMIŠLJAJ POPUT VOĐE” je dodano u vašu košaricu.
UPRAVLJATE TVRTKOM, A ZNATE LI MARKETING? - Naruči svoju knjigu

UPRAVLJATE TVRTKOM, A ZNATE LI MARKETING?

Autor: Novak, Ivan
Područje: Menadžment
Područje: Marketing
Karakter: znanstvena
Godina izdanja: 2019
Broj stranica: 240
Uvez: Meki

35,84 

Potpuno novi pristup obrade marketinške tematike kao rezultat znanstveno-istraživačkog rada autora

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: ddd37a154803 Kategorije: , Oznake: ,

Opis

O knjizi:

Knjiga je dovoljno interesantna i razumljiva za one koji tek ulaze u poduzetničke vode, kao i za one koji već plove tim vodama. I s druge strane, poduprijeta je sa znanstvene strane, a koja bi osigurala ono što ekonomija kao znanstvena disciplina i podrazumijeva, a to je da knjiga obuhvaća dovoljno fundamentalnih tema, dovoljno primjera, dovoljno razvojnih ideja te koja opisuje (proučava) ekonomsku djelatnost općenito, ali i zasebna gospodarska područja i procese. Osim toga knjiga pristupa marketingu sa sasvim novom formom, inače neuobičajenoj za marketing, stavljajući neke poznate marketinške teme u nove okvire i na nova mjesta. Pretpostavka je kako bi novi pristup trebao zaintrigirati čitatelja da mu je štivo koje čita dovoljno zanimljivo i vrijedi pažnje i koncentracije.

Kome je knjiga namijenjena? Teme koje su obrađene slijede logiku onih koji ne znaju dovoljno dobro gospodarstvo i poslovne procese. Međutim, građa je prilagođena i onima koji su dobro upoznati sa tematikama unutar marketinškog koncepta. Dakle, knjiga je namijenjena svima onima koji se bave ili se tek kane baviti poduzetništvom, kako bi stekli ili proširili svoja znanja o ulozi marketinga u upravljanju. Knjiga je naravno namijenjena i studentima i svima onima koje marketing – zanima. Stoga, knjiga predstavlja tek uvod u svijet poduzetništva i ukazuje na one elemente poslovnih procesa koji se ne obrađuju tako često ili ne na dovoljno prikladan način.

 

Iz recenzija:

Prof.dr.sc. Marijan Cingula

„Knjiga „Upravljate tvrtkom, a znate li marketing?” nije klasična i uobičajena dopuna znanja već marketinški educiranih poduzetnika, već gradivo koje može zaintrigirati čitatelje svih razina poznavanja poslovnih procesa i managementa i marketinga. Sadržajno i teoretski, potkrepljeno primjerima i opširnom literaturom, djelo izv.prof.dr.se. Ivana Novaka može pročitati i shvatiti svaki pojedinac, bez obzira na razinu obrazovanja ili poslovanja kojim se bavi.”

Prof.dr.sc. Darko Tipurić

„Uz fundamentalne teme koje obrađuje u knjizi, uz primjere iz stvarnog života, autor je približio ekonomsku djelatnost čitatelju beletrističkim stilom, a istovremeno je iznjedrio sasvim jednu novu formu stavljajući neke od poznatih marketinških tema u nove okvire i na nova mjesta. U tom smislu je ovo djelo kao rezultat znanstveno-istraživačkog rada autora kao i njegovog višegodišnjeg poduzetničkog iskustva, hvale vrijedno i isto predstavlja autorsko sinergijsko poznavanje teorije i prakse Upravljanja tvrtkom.”

Prof.dr.sc. Tihomir Vranešević

„Treba istaknuti kako se do sada nisam susreo s ovakvom formom i pristupom obrade predmetne marketinške tematike, te s tog naslova donosi dosta novih pogleda i pristupa na obrađeno gradivo. To se posebno odnosi na tri cjeline, koje treba izdvojiti, a to su Marketing – važnost primjene u poslovanju, Integrativni marketing management i 0 markama i vrijednosti branda (brand value). Ova poglavlja daju i najveći opći i znanstveni doprinos, jer uvode nove standarde razmišljanja te nove metode i metodološke pristupe obradi pojedinih tema.”

 

Iz sadržaja:

UVOD
I. ZNAČAJ OBRAZOVNIH PROGRAMA ZA POBOLJŠANJE PODUZETNIČKOG OKRUŽENJA 7
1.1. UVOD U TEMU 7
1.2. NEKA PRETHODNO PROVEDENA ISTRAŽIVANJA 10
1.3. NEMA TEORIJE BEZ PRAKSE 18
1.4. MJESTO ZAKLJUČKA 21
1.5. REFERENCE 23
II. MARKETING – VAŽNOST PRIMJENE U POSLOVANJU 29
2.1. UVOD U TEMU 29
2.2. PROCES GLOBALIZACIJE 30
2.3. OPĆENITO O MARKETINGU 31
2.4. POVIJESNI CROQUIS RAZVOJA MARKETINGA 36
2.5. MARKETING – POSLOVNI KONCEPT 38
2.5 1. Upravljanje i rukovođenje 38
2.5.2. Razvojni aspekt marketinga 40
2.5.3. SWOT analiza 41
2.6. OSNOVNE ZNAČAJKE I VIĐENJE MARKETINGA 43
2.6.1. Marketing kao poslovna koncepcija 43
2.6.1.1. Koncepcija potražnje 43
2.6.1.2. Koncepcija zadovoljenja potražnje 44
2.6.1.3. Koncepcija proizvoda 44
2.6.1.4. Koncepcija razmjene 46
2.6.1.5. Koncepcija tržišta 46
2.6.1.6. Koncepcija marketera 51
2.6.1.7. Koncepcija profita 52
2.6.1.7.1. Procjena profitnog potencijala ciljanog tržišnog segmenta… 57
2.6.1.7.2. Umjesto zaključka 73
2.6.2. Marketing kao poslovna funkcija 76
2.6.2.1. Identifikacija 77
2.6.2.1.1. Gdje marketing počinje? 77
2.6.2.1.2. Što su želje? 79
2.6.2.1.3. Što su potrebe? 81
2.6.2.1.4. Razlika između potreba i želja 82
2.6.2.1.5. Shvaćanje ponašanja potrošača 82
2.6.2.1.6. Motiviranje potrošača 85
2.6.2.1.7. Apsorpcijska sposobnost tržišta 88
2.6.2.2. Anticipacija (predviđanje) 96
2.6.2.3. Anticipativna očekivanja 99
2.6.3. Marketing kao ekonomski proces 105
2.6.3.1. Proces 105
2.6.3.2. Projekt 107
2.6.3.3. Razlika između procesa i projekta 109
2.6.3.4. Uloga marketinga 111
2.6.4. Marketing kao znanstvena disciplina 113
2.7. REFERENCE 114
III. KREATIVNOST – UVJET OPSTANKA TVRTKI 125
3.1. UVOD U TEMU 125
3.2. O KREATIVNOSTI 127
3.3. KREATIVNOST U POSLOVANJU 129
3.4. PRIMJERI KREATIVNOSTI U POSLOVANJU 132
3.5. UMJESTO ZAKLJUČKA 139
3.6. REFERENCE 140
IV. INTEGRATIVNI MARKETING MANAGEMENT 145
4.1. USPOREDBA KONCEPTA MARKETINGA i 146
4.1.1. Integrirano upravljanje 146
4.1.2. Integrativni marketing management 149
4.2 UMJESTO ZAKLJUČKA 153
4.3. REFERENCE 154
V. O MARKAMA I VRIJEDNOSTI BRANDA 159
5.1. O ŽIGU, MARKI, TRADEMARKU I BRANDU 159
5 1.1. Žig 160
5.1.2. Marka 161
5.1.3. Trademark 162
5.1.4. Brand 163
5.1.5. Rasprava o sličnostima i razlikama 165
5.1.6. Umjesto zaključka 168
5.2. O INTELEKTUALNOM VLASNIŠTVU 169
5.2.1. Materijalna i nematerijalna imovina 170
5.3. VRIJEDNOST BRANDA 182
5.3.1. Vrijednost imovine 184
5.3.2. Problematika vrednovanja branda 187
5.3.3. Brand value i/ili Brand equity 192
5.3.4. Metode vrednovanja 203
5.4. REFERENCE 213
POPIS TABLICA, GRAFOVA I SLIKA 217
POJMOVNO KAZALO 219
BIBLIOGRAFIJA 225

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

ISBN

Izdavač

Povezane knjige - Naša preporuka

MARKETING & PR U STVARNOM VREMENU

Kako trenutačno uključiti svoje tržište, povezati se s klijentima, te stvoriti proizvode koji razvijaju vaše poslovanje u sadašnjem trenutku

Meerman Scott, David