Knjiga-planer Učinkoviti menadžer okupila ponovno i svečano mnoge čitatelje, autore, partnere – obilježena 25. godina tiskanja!

Hrvati čitaju (jednu) knjigu! Proslavljena je obljetnica – 25 godina izlaženja knjige-godišnjaka UM Učinkoviti menadžer Dokazano – postoji dobra pozitivna Hrvatska. Knjiga DOBRA HRVATSKA okupila i u novu akciju osnaženja vidljivosti društveno odgovornog poslovanja uključila 65 organizacija. Hrvatsko dobro na djelu – veliki susret dobrih emocija, stvaralaštva, poslovnih ljudi, umjetnika, nastavnika… Više od 200 sudionika na skupu u organizaciji tvrtke M.E.P. d.o.o. i Poslovne inicijative za promociju i afirmaciju društveno odgovornog poslovanja DOBRA HRVATSKA Hrvati vole knjigu, i to ne bilo kakvu. Dokazalo se …

Pridružite se svečanosti 25 godina edicije ”Učinkovit menadžer” & predstavljanja knjige “Dobra Hrvatska”

S radošću vas pozivamo za nazočenje susretu posvećenom 25. obljetnici izdanja UM – Srebrni Učinkovit menadžer (1995.-2019.) te predstavljanju knjige DOBRA HRVATSKA / Društveno odgovorno poslovanje – NAJBOLJI / koji se održava pod jednim imenom   HRVATSKO DOBRO NA DJELU 13. studeni 2018., s početkom u 13 sati, Hotel International – dvorana Adriatic, Zagreb, Miramarska cesta 24   Veselimo se vašem dolasku i ugodi druženja poslovnih ljudi, autora, čitatelja, suradnika, prijatelja i umjetnika tog popodneva… Molimo potvrdite dolazak – najkasnije do utorka 6.11.2018., na e-adresu [email protected]. *** Pozivnicu te više …

Deset tvrtki dobilo nagradu SJAJ za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivosti u digitalnim medijima

Dana 17. listopada 2017. predstavili smo istraživanje kojeg je u srpnju i kolovozu 2017. na uzorku od 203 poduzeća provela naša DOBRA HRVATSKA – Poslovna inicijativa za afirmaciju društveno odgovornog poslovanja i održivog razvoja u partnerstvu s Hrvatskom udrugom poslodavaca kao sjedištem Global Compact mreže Hrvatska. Rezultati istraživanja ukazali su na to kako sve veći broj hrvatskih poduzeća kontinuirano ulaže u vidljivost društveno odgovornog poslovanja i održivosti putem digitalnih medija. PROVEDENO ISTRAŽIVANJE do sada je najveće nacionalno istraživanje u području DOP-a. Cilj istraživanja bio je ispitati …