ZAŠTO KUPUJEMO

Znanost kupnje
Autor: Underhill, Paco
Područje: Prodaja i pregovaranje
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2006
Broj stranica: 272
Uvez: Meki

190,00 kn (25,22 €)

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

TEČAJ: 1 EUR = 7,53450 HRK SKU: 164 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

UMJESTO SAMOE, PRODAVAONICE: ZNANOST KUPNJE/ Znanost je rođena/ Što prodavači ne znaju/ HODAJ KAO EGIPĆANIN: MEHANIZAM KUPNJE/ Zona sumraka/ Trebaju ti ruke/ Kako čitati reklamni natpis/ Kupci se kreću poput ljudi/ Pokretačka sila/ MUŠKARCI SU IZ ŽELJEZARIJE, A ŽENE IZ ROBNE KUĆE: DEMOGRAFIJA KUPNJE/ Kupuj muški/ Što žene vole/ Ako ovo možete pročitati, premladi ste/ Djeca/ UGLEDAJ ME, OSJETI ME, DODIRNI ME, KUPI ME: DINAMIKA KUPNJE/ Senzualni kupac/ Velika trojka/ Vrijeme, stvarno i fiktivno/ Rekvijem za blagajnu/ Čarolija/ U cyberprostoru vas nitko ne čuje dok kupujete/ Samotestiranje/ Završne riječi

O knjizi:

Postoji li sistem u našem ludilu kupovanja? Ovaj zabavan, razotkrivajući izvještaj o našoj potrošačkoj kulturi, koja i dalje neprekidno evoluira, autora Paca Underhilla, glavnog direktora jedne istraživačke tvrtke, odgovara pozitivno.
Zašto kupujemo se zasniva na čvrstim podacima tisuća sati terenskih istraživanja – u kupovnim centrima, robnim kućama i supermarketima cijele Amerike. Grupa pažljivih isljednika pratila je sve, od načina na koji se izlaže odjeća po shopping centrima do hladnjaka s pićima u malom dućanu. Paco Underhill ogoljuje bitku za kontrolu između trgovaca, marketinških stručnjaka i sve pametnijih potrošača.
Nastojeći otkriti što pokreće suvremenog potrošača, Underhill objašnjava fenomen kupovanja kojeg često zanemaruju i trgovci i kupci, uključujući:

kako košarica koja je postavljena na dobro mjesto često pretvara malu kupovinu u značajnu potrošnju
što je “butt-brush factor” i kako može drastično smanjiti prodaju
kako se zbog zaposlenih žena promijenio dizajn supermarketa
kako “efekt bumeranga” čini raspoređivanje proizvoda još većim izazovom

Zašto kupujemo je izuzetno svjež vodič koji nudi kreativne i promišljene savjete kako se prilagoditi potrošačima koji se mijenjaju.

 

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

Underhill, Paco

Uvez

Meki

Karakter

stručna