Opis
O knjizi:
Knjiga je sadržajno i vizualno moderan udžbenik koji predstavlja sve bitne suvremene teorijske pristupe, daje praktičan uvid u pojedina potpodručja i detaljno ih analizira. Posebna vrijednost ovog udžbenika leži u bogatom izboru studija slučaja, koji konkretnim primjeri¬ma uspješnih marketinških projekata oslikava najbolje prakse naše industrije u Hrvatskoj, ali i šire. Ti su primjeri dodatno obogaćeni intervjuima s agencijama članicama Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), koje su realizirale te projekte.
Predstavljeni projekti i agencije pomno su odabrani prema strogim kriterijima: samo projekti koji su osvojili nagrade na prestižnim međunarodnim natjecanjima kao što je Cannes Lion te na nacionalnim natjecanjima tržišnih komunikacija tijekom posljednjih nekoliko godina, našli su svoje mjesto u ovom udžbeniku. Ti promišljeno odabrani primjeri prikazuju kako hrvatske agencije uspješno postavljaju nove standarde kreativnosti i učin¬kovitosti, nadilazeći okvire same oglašivačke industrije i pridonoseći razvoju gospodarstva, društva i kulture. Knjiga omogućuje studentima, ali i mnogima drugima, razumijevanje složenosti marketinške komunikacije.
Naša zajednica ne samo da stvara uspješne brendove već i pridonosi razvoju gospodarstva, društva i kulture. Studije slučaja hrvatskih agencija, koje su uključene u ovaj udžbenik, sjajan su primjer za sve koji žele učiti od najboljih. Marketinška komunikacija srce je svake uspješne poslovne priče, a ova knjiga pruža konkretan i inspirativan pogled na uspjehe hrvatskih agencija, služeći kao vrijedan izvor znanja za sadašnje i buduće profesionalce.
Iz sadržaja:
Predgovor……………………………………………………………………………………… 1
1. UVOD U MARKETINŠKU KOMUNIKACIJU……………………………….. 14
2. KOMUNIKACIJA I KOMUNIKACIJSKI MODEL…………………………. 46
3. PSIHOLOGIJA I PONAŠANJE POTROŠAĆA……………………………….. 76
4. STRATEŠKO PLANIRANJE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE…… 110
5. SEGMENTACIJA, CILJANJE I POZICIONIRANJE……………………… 136
6. ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U
IZGRADNJI I UPRAVLJANJU MARKOM………………………………………. 170
7. OGLAŠAVANJE I KREATIVNA STRATEGIJA……………………………… 198
8. ODNOSI S JAVNOŠĆU……………………………………………………………… 230
9. DIGITALNI MARKETING…………………………………………………………. 264
(…)