MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA - Naruči svoju knjigu

MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA

Autor: Tkalac Verčić, A.; Brečić, R.; Špoljarić, A.
Područje: Marketing
Područje: Komunikacija, odnosi s javnošću, mediji
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2025
Broj stranica: 462
Uvez: Tvrdi

85,00 

Važan doprinos obrazovanju stručnjaka za tržišne komunikacije, te je prema sadržaju u Hrvatskoj prva takva knjiga u posljednjih dva desetljeća

Gratis dostava za narudžbe iznad € 79.99 🚚

Opis

O knjizi:

Knjiga je sadržajno i vizualno moderan udžbenik koji predstavlja sve bitne suvremene teorijske pristupe, daje praktičan uvid u pojedina potpodručja i detaljno ih analizira. Posebna vrijednost ovog udžbenika leži u bogatom izboru studija slučaja, koji konkretnim primjeri¬ma uspješnih marketinških projekata oslikava najbolje prakse naše industrije u Hrvatskoj, ali i šire. Ti su primjeri dodatno obogaćeni intervjuima s agencijama članicama Hrvatske udruge društava za tržišno komuniciranje (HURA-e), koje su realizirale te projekte.

Predstavljeni projekti i agencije pomno su odabrani prema strogim kriterijima: samo projekti koji su osvojili nagrade na prestižnim međunarodnim natjecanjima kao što je Cannes Lion te na nacionalnim natjecanjima tržišnih komunikacija tijekom posljednjih nekoliko godina, našli su svoje mjesto u ovom udžbeniku. Ti promišljeno odabrani primjeri prikazuju kako hrvatske agencije uspješno postavljaju nove standarde kreativnosti i učin¬kovitosti, nadilazeći okvire same oglašivačke industrije i pridonoseći razvoju gospodarstva, društva i kulture. Knjiga omogućuje studentima, ali i mnogima drugima, razumijevanje složenosti marketinške komunikacije.

Naša zajednica ne samo da stvara uspješne brendove već i pridonosi razvoju gospodarstva, društva i kulture. Studije slučaja hrvatskih agencija, koje su uključene u ovaj udžbenik, sjajan su primjer za sve koji žele učiti od najboljih. Marketinška komunikacija srce je svake uspješne poslovne priče, a ova knjiga pruža konkretan i inspirativan pogled na uspjehe hrvatskih agencija, služeći kao vrijedan izvor znanja za sadašnje i buduće profesionalce.

 

Iz sadržaja:

Predgovor……………………………………………………………………………………… 1

1. UVOD U MARKETINŠKU KOMUNIKACIJU……………………………….. 14

2. KOMUNIKACIJA I KOMUNIKACIJSKI MODEL…………………………. 46

3. PSIHOLOGIJA I PONAŠANJE POTROŠAĆA……………………………….. 76

4. STRATEŠKO PLANIRANJE MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE…… 110

5. SEGMENTACIJA, CILJANJE I POZICIONIRANJE……………………… 136

6. ULOGA MARKETINŠKE KOMUNIKACIJE U

IZGRADNJI I UPRAVLJANJU MARKOM………………………………………. 170

7. OGLAŠAVANJE I KREATIVNA STRATEGIJA……………………………… 198

8. ODNOSI S JAVNOŠĆU……………………………………………………………… 230

9. DIGITALNI MARKETING…………………………………………………………. 264

(…)

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez