Opis
Iz sadržaja:
Prvi dio – Potraga za inteligencijom/ Nova e-poslovna inteligencija/ Upravljanje informacijama/ Vrijednost informacija/ Preopterećenost podacima/ e-Poslovna inteligencija u praksi/ Drugi dio – Informacijske demokracije/ Poslovna inteligencija poduzeća/ Sposobnost razumijevanja kupca/ Inteligencija e-trgovine/ Treći dio – Informacijska veleposlanstva/ Ekstraneti e-poslovne inteligencije/ Ekstraneti za brigu o potrošačima/
Informacijski burzovni posrednici/ Ekstraneti nabavnog lanca/ Četvrti dio – Vizija za budućnost/ Budućnost e-poslovne inteligencije/ Dodaci/ Najčešća pogrešna shvaćanja o provođenju e-poslovne inteligencije/ Potraga za povratom ulaganja: opravdanost investicije/ Bibliografija/ Pojmovnik/ Kazalo/ Bilješka o piscima
O knjizi:
Knjiga objašnjava što je poslovna inteligencija (business intelligence) i kako je implementirati i koristiti u poslovnom sustavu, uz opasku da ona nije namijenjena samo gospodarskim sustavima, već je primjenjiva u svim područjima ljudskog djelovanja. Autori pritom ukazuju na potrebu «oslobađanja informacija» i «kulturu razmjene informacija».
Knjiga se posebno bavi područjem tzv. internetskog gospodarstva te autori stoga zaključuju da je e-psolovna inteligencija zapravo «moćna konvergencija Interneta i mehanizma tradicionalne poslovne inteligencije»