POSLOVNE INFORMACIJE I BUSINESS INTELLIGENCE - Naruči svoju knjigu

POSLOVNE INFORMACIJE I BUSINESS INTELLIGENCE

Autor: Bilandžić, Mirko; Javorović, Božidar
Područje: Poslovanje
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 383
Uvez: Tvrdi

30,66 

SKU: 209 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

Predgovor/Uvod/UVOD U TEORIJU INFORMACIJA – INFORMACIJSKA ZNANOST/ Informacija kroz povijest/Informacijske znanosti (Vrste informacija/Važnost i namjena informacija/Informacijski procesi)/Informacijski sustavi (Pojam, sadržaj i struktura informacijskog sustava/Baze i skladište podataka/Mreže/Internet)/Obilježje informacijskog svijeta (Pozitivna obilježja infomracijskog svijeta/Negativna obilježja informacijskog svijeta)/POSLOVNE INFORMACIJE/Poslovne informacije (Pojam, cilj i svrha/Izvori poslovnih informacija/Vrste poslovnih infomracija)/Poslovni informacijski sustavi (Pojam poslovnog informacijskog sustava/Vrste poslovnih informacijskih sustava/Organizacija poslovnog informacijskog sustava)/Korištenje poslovnih informacija (Opća pitanja korištenja poslovnih infomracija/Uprava i menadžment u korištenju poslovnih informacija/Korištenje poslovno-informacijskog sustava)/INELLIGENCE: OSNOVNA RAZMATRANJA/Pojmovna određenja/Suvremeni svijet kao obavještajno okružje/Informacijski rat i rat za informacije/POSLOVNO-OBAVJEŠTAJNA DJELATNOST – BUSINESS INTELLIGENCE/Geneza pojma business intelligence/Business intelligence i poslovna špijunaža (Poslovna špijunaža u suvremenim uvjetima/Ciljevi, nositelji i realizatori gospodarske špijunaže/Primjeri gospodarske-poslovne špijunaže i njezini učinci)/Business intelligence i counterintelligence: kontroverzije i dileme/Business intelligence sustav/Business counterintelligence/Primjena business intelligencea u poslovnoj praksi/Business intelligence u Republici Hrvatskoj/INFORMACIJSKA SIGURNOST – SIGURNOST INFORMACIJSKIH SUSTAVA/Ugrožavanje poslovnih informacija i informacijsko-komunikacijskih sustava/Informacijsko-komunikacijska sigurnost – IKSIG/Zaključak/Summary/Popis kartica/Rječnik temeljnih pojmova/Literatura/Pojmovno kazalo/Bilješka o autorima/

O knjizi:

Živimo u vremenu kada se podaci i informacije množe tako brzo da više nije problem njihov manjak, nego čovjekova moć, sposobnost i znanje da njima ovlada i da ih na najbolji način iskoristi za opći napredak i dobro svakog pojedinca. To je važno, jer informacijsko-komunikacijski razvoj može imati i drugačiji, nepoželjan ishod. Svi smo upleteni u informacijsko-komunikacijske mreže – od lokalnih do globalne, do interneta. Business intelligence omogućit će tvrtkama da upoznaju sebe, svoje konkurente, tržište i poslovno okruženje u kojem djeluju. To je mehanizam koji poslovne informacije pretvara u znanje na osnovi kojeg se donose kvalitetne poslovne odluke, čime se tvrtkama omogućuje da prije konkurenata prepoznaju i iskoriste povoljne poslovne prigode i pravodobno izbjegnu bilo kakve opasnosti i prijetnje. Informacijsko-komunikacijski razvoj ne može nikoga ostaviti ravnodušnim i nezainteresiranim, jer svi u njemu sudjeluju. Potreba za stalnim usvajanjem znanja motivirala je autore ove knjige kako bi bolje upoznali dio svijeta informacija i komunikacija – onaj opći i onaj koji se odnosi na poslovni život. Ova knjiga olakšat će vam uvid u veliko i važno područje svijeta poslovnih informacija.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Golden marketing – Tehnička knjiga

Karakter

stručna

Autor

Bilandžić, Mirko

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN