TEORIJA I PRAKSA INKLUZIVNOG ODGOJA I  OBRAZOVANJA - Naruči svoju knjigu

TEORIJA I PRAKSA INKLUZIVNOG ODGOJA I OBRAZOVANJA

Autor: Bukvić, Zlatko
Područje: Odgoj i obrazovanje
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2025
Broj stranica: 177
Uvez: Meki

20,00 

Odgojno-obrazovna inkluzija te aktivno sudjelovanje učenika s teškoćama u skupinama očekivano razvijenih vršnjaka kao temelj njihovog uspješnog socijalnog uključivanja. Namijenjeno svim dionicima uključenima u kreiranje uvjeta za inkluzivnu odgojno-obrazovnu praksu, od odgajatelja i učitelja pa do studenata i znanstvenih stručnjaka

SKU: 13918 Kategorija: Oznaka:

Gratis dostava za narudžbe iznad € 79.99 🚚

Opis

O knjizi:

Socijalna inkluzija ideal je svakoga društva jer podrazumijeva slobodu, ravnopravnost i socijalnu pravdu, pristupačnu i dostupnu integriranu podršku svim pojedincima i skupinama u neposrednom okružju zajednice u kojoj žive.

Knjiga Zlatka Bukvića ukazuje na koncepte i pokazatelje kvalitetne i djelotvorne inkluzivne škole te teorijska stajališta koja promiču aktivno sudjelovanje učenika s teškoćama u skupinama tipično ili očekivano razvijenih vršnjaka kao temelja za njihovo uspješno socijalno uključivanje. U knjizi su prikazani elementi inkluzivne prakse iz perspektive korisnika iz kojih proizlaze mogućnosti unapređenja i povezivanja teorije s učinkovitom praksom.

Riječ je o djelu koje je prvo takvo u ovoj tematici. Autor daje pregled i uvid u neka istraživanja domaćih autora čiji su radovi iz područja odgojno-obrazovne inkluzije dostupni na hrvatskom jeziku te upućuje na promjenu paradigme obrazovanja od najnižih razina do inicijalnoga obrazovanja provoditelja inkluzivne odgojno-obrazovne prakse.

Djelo je namijenjeno svim dionicima uključenima u kreiranje uvjeta za inkluzivnu odgojno-obrazovnu praksu, a s obzirom na to da su učitelji neposredni provoditelji,  ciljana su skupina studenti odgojiteljskih, učiteljskih i nastavničkih studijskih programa, odgojitelji i učitelji/nastavnici u praksi, stručni suradnici i ravnatelji.

 

Iz sadržaja:

Uvodna razmatranja i određenje inkluzije     (7)

Prevalencija djece s teškoćama i rizicima socijalne isključenosti   (17)

Nacionalni okvir odgoja i obrazovanja djece i učenika s teškoćama i rizicima socijalne isključenosti  (27)

Profesionalna potpora i uloga stručnjaka u inkluzivnom odgoju i obrazovanju   (47)

Programska potpora u inkluzivnom odgoju i obrazovanju   (73)

Individualizacija u nastavi i didaktičko-metodička načela    (85)

Doprinos vršnjaka inkluzivnom odgoju i obrazovanju   (115)

Doprinos učitelja u promicanju kvalitete i odnosa učenika prema školi   (125)

Osobne karakteristike i rizik socijalne isključenosti   (137)

Zaključna razmatranja   (153)

Literatura   (159)

Bilješka o autoru   (177)

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez