Opis
Iz sadržaja:
STRATEGIJA PRODAJE RH/ Pregovori o pristupanju republike Hrvatske Europskoj Uniji/ Strategija i kultura prodaje na suvremenom tr¾i¹tu/ Ponuda na globalnom tr¾i¹tu/ Upravljanje ljudskim resursima i moderna prodaja/ INVENTIVNA STRATEGIJA UPRAVLJANJA ICT TEHNOLOGIJOM/ Trgovaèko dru¹tvo i poslovni informacijski sustav/ Informacijski sustav i internet/ Uporaba weba za komuniciranje s kupcima u maloprodaji/ KOMUNICIRANJE U POSLOVANJU/ Standardiziranje i normiranje uredskih poslovnih procesa/ Uredske norme eu – din norme/ Meðunarodni standardi za digitalno poslovanje/ CARINE I POREZI U EUROPSKOJ UNIJI/ Carine u europskoj uniji/ Porez na dodanu vrijednost u europskoj uniji/ Zakljuèna razmatranja/ Popis slika/ Popis tablica
O knjizi:
Knjiga o kompleksnom području strategije, tehnologije i standarda prodaje u Europskoj uniji. U knjizi je izložen niz aspekata koji utječu na razvoj hrvatskog gospodarstva i državne infrastrukture te informacije od pomoći pri nastupu hrvatskih gospodarstvenika na europskom i globalnom tržištu. Posebno je naglašena važnost razvoja i uporabe interneta u modernoj prodaji, kao i zahtjevi tržišta utemeljenog na primjeni informacijsko-komunikacijskih tehnologija. Posljednja se cjelina odnosi na carine i poreze u Europskoj uniji.