Opis
Iz sadržaja:
Uvod ili što me je navelo na ovu temu / Promjene, promjene, stalne promjene… (struktura trgovine (vrste prodavaonica); njegova visost – potrošač ; promjene u strukturi trgovine) / Veliki i/ili mali (“velike škatulje”; strategija onih (manjih) koji žele preživjeti i napredovati ) / Kako se ponaša kupac na mjestu prodaje (kupci prema dobi i spolu; kupci i marka; kako kupac / potrošač reagira na cijene ; kako se kupac ponaša i reagira u prodavaonici; dobro poslužen kupac – veća prodaja; savjeti za dobar odnos s kupcima) / Uspješna prodavaonica koja privlači (ambijent; superiornost od osobnog predstavljanja do savjetovanja kupca) / Promotivne aktivnosti koje osvajaju (ideje, ideje, ideje…; cjenovne promocije; korištenje prigoda; nagradni natječaji i igre; lokalna sponzorstva / Učinkovito komuniciranje putem medija (što treba znati već na početku?; odabir medija za komuniciranje; Public Relation; rtadio; tisak; outdoor; direct mail (izravna pošta na ime); web stranice / Osoblje koje motivira kupce (ljudi i posao; dobar prodavač i kako do njega) / Partnerski odnosi u tokovima distribucije (što nas to uskoro očekuje?; kategorija dobitnika u budućnosti; nova udruživanja – ECR; Što je CM? / ZAKLJUČAK – kako pronaći svoju šansu i mjesto pod suncem / Reference
O knjizi su rekli:
Uspješna prodavaonica’ je iznimno aktualan, stilski pitak i osvježavajući tekst, koji može biti kvalitetan vodič u poslovnom ponašanju mnogih o čijem umijeću i vještini ovisi uspješnost prodavaonice. ‘Uspješna prodavaonica’ je poticajna za sve one koji izravno ili posredno sudjeluju u maloprodajnom poslovanju i koji ne pokazuju spremnost da se u okolnostima iznimno jake konkurencije i ubrzanog procesa internacionalizacije maloprodaje, kako navodi autor, “… uklone niti se samo pokorno poklone”. Knjiga se može preporučiti i poslovnim ljudima izvan maloprodaje (proizvodnja, veletrgovina…) jer njezin sadržaj nadilazi okvire prodavaonice. Prodavaonica bi nam u tom smislu mogla biti sinonim za riječ pogon.
Prof. dr. sc. Nikola Knego