Opis
O knjizi:
Autor, kao iskusan poduzetnik, u priručniku objašnjava praktična načela nove discipline poduzetničkog menadžmenta kojom se prati razvoj i napredak “startup tvrtki”, daje primjer petlje povratnih informacija o proizvodima na temelju kojih se uči kako izgraditi održiv posao, uvodi u novi računovodstveni sustav za procjenu napretka i metodu koja bi trebala pomoći pri odluci o promjeni smjera ili ustrajanju na razvoju proizvoda. Također daje savjete kako ostati uspješan i nakon probitka na tržištu primijenjujući “lean startup metodu”. Knjiga je namijenjena poduzetnicima i svima koji prate njihov rad. Sadrži kazalo imena i pojmova te opsežan popis literature.
Lean Startup pristup potiče tvrtke koje su kapitalno efikasnije i koje učinkovitije utječu na ljudsku kreativnost. Inspiriran lekcijama iz lean odnosno racionalizirane proizvodnje, oslanja se na „potvrđeno učenje“, brzo znanstveno eksperimentiranje, kao i na nekoliko praksi suprotnih intuiciji koje skraćuju cikluse razvoja proizvoda, procjenjuju stvarni napredak bez pribjegavanja ispraznoj metrici i pomažu shvatiti što korisnici zaista žele. Omogućuje tvrtki brzo mijenjanje smjerova, postepeno mijenjajući planove, minutu po minutu. Umjesto trošenja vremena na kreiranje elaboriranih poslovnih planova, Lean Startup nudi poduzetnicima u tvrtkama svih veličina način za trajno testiranje njihovih vizija, za prilagodbu i podešavanje prije nego bude prekasno. Ries daje znanstveni pristup kreiranju startupa i upravljanju uspješnim startupovima u dobu kada tvrtke trebaju biti inovativnije nego ikada.
O knjizi su rekli:
„Lean Startup nije samo o kreiranju uspješnijih poduzetničkih poslova, nego i o tome što možemo naučiti od tih poslova da bismo stvarno poboljšali sve što radimo. Zamišljam kako se Lean Startup principi primjenjuju na vladine programe, zdravstvo i rješavanje velikih svjetskih problema. Na kraju, to je odgovor na pitanje: Kako možemo brže saznati što funkcionira i odbaciti ono što ne funkcionira?“ (Tim O’Reilly, gl. izvršni direktor, O’Reilly Media)
„Eric Ries razjašnjava tajne poduzetništva te otkriva da čarolija i genijalnost nisu potrebni sastojci za uspjeh, nego umjesto toga predlaže znanstveni proces koji se može naučiti i kopirati. Bilo da ste startup ili korporativni poduzetnik, ovdje su važne lekcije za vas u istraživanju novog i nepoznatog.“ (Tim Brown, gl. izvršni direktor, IDEO)
„Plan inovacije za dvadeset i prvo stoljeće. Ideje iz Lean Startupa pomoći će u kreiranju sljedeće industrijske revolucije.“ (Steve Blank, predavač, Sveučilište Stanford, UC Berkeley Hass Business School)
„Svaki osnivački tim bi trebao stati na četrdeset i osam sati i pročitati Lean Startup. Ozbiljno, stanite i pročitajte ovu knjigu odmah.“ (Scott Case, gl. izvršni direktor, Startup America Partnership)
Iz sadržaja:
Prvi dio VIZIJA/ Početak/ Definicija/ Učenje/ Eksperimentiranje/ Drugi dio UPRAVLJANJE/ Skok/ Testiranje/ Procjenjivanje/ Zaokret (ili ustrajanje)/ Treći dio UBRZAVANJE/ Serije/ Rast/ Prilagodba/ Inovacija/ Epilog: ne trošite uzalud/ Pridružite se pokretu