Opis
O knjizi:
Ovo djelo pruža sveobuhvatan pogled u jedno od važnih i aktualnih područja istraživanja u suvremenom menadžmentu – menadžment inovacija. Budući da je ta disciplina još nedovoljno zastupljena u nastavnim planovima sveučilišta u RH, djelo je doprinos razvoju menadžmenta inovacija. Pristup temi je sveobuhvatan, a knjiga obiluje primjerima iz poslovne prakse koji će čitateljima, a posebice studentima, učiniti praćenje materije dinamičnim i zanimljivim. Inovacije su strateško pitanje koje je sagledavanjem konkurentske prednosti otvoreno na početku knjige i protkano je kroz cijeli tekst. Tema rada je podjednako važna, aktualna i zanimljiva.
Prof. dr. sc. Marli Gonan Božac
Iz sadržaja – poglavlja:
Uvod u menadžment inovacija i glavni izazovi/ Inovacije kao menadžerski proces/ Strategija inoviranja i pripadni rizici/ Uloga države u inoviranju/ Razvijanje inovativne organizacije/ Upravljanje odjelom za istraživanje i razvoj/ Izvor ideja/ Suradnja u inovacijama: s kime i zašto/ Razvoj novog proizvoda/ Razvoj nove usluge/ Odabir koncepta/ Protokol (ulazak u fazu dizajna), dizajn i testiranje/ Lansiranje proizvoda na tržište/ Učenje na pokušajima inovacija/ Inovacije i kako mjeriti uspješnost