Opis
O knjizi:
Teško je povjerovati da je ovaj udžbenik iz menadžmenta, sad već u svom petnaestom izdanju, stariji od 35 godina. Udžbenik je napredovao tijekom godina, oslanjajući se na jednu vječnu temu: inovacije. Proizvod je napravio odjek u akademskoj zajednici, te se on u idućim desetljećima nastavio kontinuirano inovirati. Nastavilo se s praksom integracije vrhunskih istraživanja o pojedincima, timovima i organizacijama, kombinirajući ju s pedagoškim tehnikama osmišljenima u svrhu povećanja studentove uspješnosti, sposobnosti da dobije posao i, na kraju, buduće karijere.
Jedinstveni pristup udžbenika leži u tome da svako poglavlje pomaže razviti određenu vještinu upravljanja. Sadržaj se posebno fokusira na to kako se može biti u većoj mjeri strateški orijentiran i kreativan, raditi kao član tima, postati uspješni vođa i još mnogo toga..
Iz sadržaja:
Predgovor (xv)
1. DIO: UVOD U MODERNI MENADŽMENT
1 Uvod u moderni menadžment: Koncepti i vještine (1)
2 Menadžment i poduzetništvo: startupovi i novi pothvati (24)
2. DIO: IZAZOVI MODERNOG MENADŽMENTA
3 Društvo, etika i održivost (42)
4 Menadžment i raznolikost (67)
5 Upravljanje u globalnoj areni (93)
6 Kreativnost i inovacija (119)
3. DIO: PLANIRANJE
7 Planovi i alati za planiranje (143)
8 Donošenje odluka (169)
9 Strateško planiranje: strategije, taktike i konkurentske dinamike (190)
4. DIO: ORGANIZIRANJE
10 Osnove organiziranja (214)
11 Odgovornost, ovlasti i delegiranje (236)
12 Upravljanje ljudskim potencijalima (257)
5. DIO: UTJECANJE
14 Utjecanje i komunikacija (304)
15 Vodstvo (328)
16 Motivacija (356)
6. DIO: KONTROLIRANJE
19 Kontroling, informacije i tehnologija (430)
20 Proizvodnja i kontrola (455)
Dodatak 1: Menadžment: povijest i suvremeni pogled (484)
Pojmovnik (507)
Kazalo imena (519)
Kazalo pojmova (529)








