Opis
O knjizi:
Kako primijeniti kreativne metode u vlastitom poslovanju, kako inovacije mogu doprinijeti razvoju poduzeća i zašto su one sve neophodnije, pitanja su na koja odgovor daje prva knjiga o ovoj temi u nas – rukopis koji vas neće ostaviti ravnodušnima i koji će vas nagnati na promišljanje vlastitog svakodnevnog rada jer će 21. stoljeće biti stoljeće kreativne ekonomije.
Svjedoci smo dramatičnih ekonomskih i društvenih promjena koje se svakodnevno odvijaju pred našim očima. Ne radi se samo o proširenju novih tehnologija u našu svakodnevicu. Nije to ni globalizacija, koja je u proteklom desetljeću prisilila sudionike u ekonomskom procesu na promjene ponašanja i razne vrste prilagođavanja. Neprimijećeno, ispod površine povijesnih događaja, poput velike financijske krize i tektonskih promjena u globalnoj ekonomiji, događaju se fundamentalne promjene. Kreativnost i snaga ljudskog uma postaju najvažniji pokretači dugoročno održivog ekonomskog rasta.
Intelektualni kapital sada je važniji od financijskog ili fizičkog kapitala. Do sada poznate granice fizičke ekonomije postaju potpuno nevažne; ljudska kreativnost i digitalna ekonomija ne poznaju ograničenja. Kreativnost i nove tehnologije, ujedinjeni u nove poslovne modele, otvaraju potpuno nove horizonte, do sada nepoznate mogućnosti stvaranja novih vrijednosti.
Iz sadržaja:
- UVOD 4
1.1. Vrijeme velikih promjena
- INTERNETSKA EKONOMIJA
2.1. Od fordizma do post-fordizma
2.2. Maslow-ljeva teorija razvoja ljudskih potreba
2.3. Globalizacija
2.4. Ekonomika internetske ekonomije
2.5. Marketinška paradigma i internetska ekonomija
2.6. Integracija tradicionalne i internetske ekonomije
- KREATIVNA EKONOMIJA
3.1. Kreativna klasa 28
3.2. Struktura kreativne ekonomije
3.3. Kreativnost i ekonomija
3.3.1. Kreativna ekonomija i ekonomski rast
3.3.2. Krivulja dodane vrijednosti kreativne ekonimije
- KULTURNA EKONOMIJA
4.1. Kultura – javna djelatnost ili ekonomski sektor
4.2. Kulturna ekonomija i transformacija gradova
4.3. Kulturna proizvodnja i kulturna zanimanja
4.4. Kultura u gradovima i kulturni turizam
4.5. Kulturna ekonomija u EU
4.6. Kulturna ekonomija i ekonomska kriza
- KREATIVNE DJELATNOSTI
5.1. Kreativnost
5.2. Kreativni proces
5.3. Kreativne djelatnosti
5.3.1. Arhitektura
5.3.2. Kreiranje sadržaja
5.3.3. Popularna glazba
5.3.4. Oblikovne kreativne djelatnosti
5.3.4.1. Umjetnost i umjetnički obrt
5.3.5. Dizajn
5.3.5.1. Moda i dizjan
5.3.6. Nakladništvo i tiskarska djelatnost
5.3.7. Oglašavanje
5.3.8. Digitalne igre i računalni programi
5.4. Nove definicije kreativne ekonomije
5.5. Urbana kreativna ekonomija-kreativni gradovi
- INTELEKTUALNI KAPITAL
6.1. Intelektualno vlasništvo
6.1.1. Oblici intelektualnog vlasništva
- URAVLJANJE KREATIVNOM EKONOMIJOM
7.1. Ekonomika kreativnosti
7.2. Organizacija kreativne ekonomije
7.3. Financijsko upravljanje u kreativnoj ekonomiji
7.4. Evolucija kreativnog poduzeća
7.5. Marketinško upravljanje i kreativne djelatnosti
- KREATIVNA EKONOMIJA I EKONOMSKI RAST
8.1. Kreativne djelatnosti i ekonomska evolucija
8.2. Kreativna ekonomija i javne politike
8.3. Agenda EU 2020
8.4. Mala i srednja poduzeća i kreativna ekonomija
Literatura
Kazalo pojmova
Recenzije
Još nema recenzija.