KREATIVNA EKONOMIJA - Naruči svoju knjigu

KREATIVNA EKONOMIJA

Kako iskoristiti kapital ljudskog uma kao pokretača ekonomskog rasta u 21. stoljeću?
Autor: Novotny, Damir
Područje: Menadžment
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2015
Broj stranica: 238
Uvez: Meki

18,12 

Izuzetan novi naslov za poduzetnike, rukovoditelje te sve kreativce u poslu. Kreativnost i snaga ljudskog uma postaju najvažniji pokretači dugoročno održivog ekonomskog rasta jer kreativne aktivnosti utječu na ekonomiju neusporedivo više nego ikada u povijesti.

Opis

O knjizi:

Kako primijeniti kreativne metode u vlastitom poslovanju, kako inovacije mogu doprinijeti razvoju poduzeća i zašto su one sve neophodnije, pitanja su na koja odgovor daje prva knjiga o ovoj temi u nas – rukopis koji vas neće ostaviti ravnodušnima i koji će vas nagnati na promišljanje vlastitog svakodnevnog rada jer će 21. stoljeće biti stoljeće kreativne ekonomije.

Svjedoci smo dramatičnih ekonomskih i društvenih promjena koje se svakodnevno odvijaju pred našim očima. Ne radi se samo o proširenju novih tehnologija u našu svakodnevicu. Nije to ni globalizacija, koja je u proteklom desetljeću prisilila sudionike u ekonomskom procesu na promjene ponašanja i razne vrste prilagođavanja. Neprimijećeno, ispod površine povijesnih događaja, poput velike financijske krize i tektonskih promjena u globalnoj ekonomiji, događaju se fundamentalne promjene. Kreativnost i snaga ljudskog uma postaju najvažniji pokretači dugoročno održivog ekonomskog rasta.

Intelektualni kapital sada je važniji od financijskog ili fizičkog kapitala. Do sada poznate granice fizičke ekonomije postaju potpuno nevažne; ljudska kreativnost i digitalna ekonomija ne poznaju ograničenja. Kreativnost i nove tehnologije, ujedinjeni u nove poslovne modele, otvaraju potpuno nove horizonte, do sada nepoznate mogućnosti stvaranja novih vrijednosti.

Iz sadržaja:

  1. UVOD   4

1.1.         Vrijeme velikih promjena

  1. INTERNETSKA EKONOMIJA

2.1.         Od fordizma do post-fordizma

2.2.         Maslow-ljeva teorija razvoja ljudskih potreba

2.3.         Globalizacija

2.4.         Ekonomika internetske ekonomije

2.5.         Marketinška paradigma i internetska ekonomija

2.6.         Integracija tradicionalne i internetske ekonomije

  1. KREATIVNA EKONOMIJA

3.1.         Kreativna klasa  28

3.2.         Struktura kreativne ekonomije

3.3.         Kreativnost i ekonomija

3.3.1.     Kreativna ekonomija i ekonomski rast

3.3.2.     Krivulja dodane vrijednosti kreativne ekonimije

  1. KULTURNA EKONOMIJA

4.1.         Kultura – javna djelatnost ili ekonomski sektor

4.2.         Kulturna ekonomija i transformacija gradova

4.3.         Kulturna proizvodnja i kulturna zanimanja

4.4.         Kultura u gradovima i kulturni turizam

4.5.         Kulturna ekonomija u EU

4.6.         Kulturna ekonomija i ekonomska kriza

  1. KREATIVNE DJELATNOSTI

5.1.         Kreativnost

5.2.         Kreativni proces

5.3.         Kreativne djelatnosti

5.3.1.     Arhitektura

5.3.2.     Kreiranje sadržaja

5.3.3.     Popularna glazba

5.3.4.     Oblikovne kreativne djelatnosti

5.3.4.1. Umjetnost i umjetnički obrt

5.3.5.     Dizajn

5.3.5.1. Moda i dizjan

5.3.6.     Nakladništvo i tiskarska djelatnost

5.3.7.     Oglašavanje

5.3.8.     Digitalne igre i računalni programi

5.4.         Nove definicije kreativne ekonomije

5.5.         Urbana kreativna ekonomija-kreativni gradovi

  1. INTELEKTUALNI KAPITAL

6.1.         Intelektualno vlasništvo

6.1.1.     Oblici intelektualnog vlasništva

  1. URAVLJANJE KREATIVNOM EKONOMIJOM

7.1.         Ekonomika kreativnosti

7.2.         Organizacija kreativne ekonomije

7.3.         Financijsko upravljanje u kreativnoj ekonomiji

7.4.         Evolucija kreativnog poduzeća

7.5.         Marketinško upravljanje i kreativne djelatnosti

  1. KREATIVNA EKONOMIJA I EKONOMSKI RAST

8.1.         Kreativne djelatnosti i ekonomska evolucija

8.2.         Kreativna ekonomija i javne politike

8.3.         Agenda EU 2020

8.4.         Mala i srednja poduzeća i kreativna ekonomija

Literatura

Kazalo pojmova

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Autor

Karakter

Uvez

ISBN

Izdavač

Recenzije

Još nema recenzija.

Budite prvi koji će recenzirati “KREATIVNA EKONOMIJA”

Povezane knjige - Naša preporuka

SVE TAJNE KREATIVNOSTI

Kako upravljati inovacijama i postići uspjeh

Srića, Velimir

Nema na zalihi

KREATIVNA EKONOMIJA

Kako ljudi zarađuju na idejama

Howkins, John

SVE TAJNE HARMONIČNOG VOĐENJA

Kako upravljati promjenama i izbjeći krize

Srića, Velimir

Nema na zalihi