Opis
O knjizi:
Za ovu su knjigu odabrani jer su – karizmatični, vrlo popularni u javnosti, postigli su iznimne rezultate, pravi su tipovi dinamičnih poduzetnika i menadžera. No ima i prethodni povod priči, pa i ovoj knjizi. Robert Half International, svjetska tvrtka za regrutiranje vodećih ljudi za posao, pozvala je jednom trojicu spektakularnih menadžera – Anitu Roddick, sir Terencea Conrana i Grega Dykea da zajedno na pozornici popričaju o svojim karijerama, načinima dolaska do uspjeha… Oko njih se nalazila publika – predstavnici tvrtki – klijenata spomenute tvrtke, lovca na glave – slušajući pomno, iz prve ruke, tajne vrhunskih majstora. Susret je uspio iznad svih očekivanja, tako da su se nakon toga u londonskom Piccadillyju zaredali novi susreti s drugim poznatim menadžerima-poduzetnicima. To je bilo sredinom 90-ih. Najbolje iz tih razgovora je uobličeno u “zlatnu knjigu” poduzetništva i menadžerstva koja je pred vama.
Iz sadržaja:
Predgovor hrvatskom izdanju / Predstavljanje glavnih likova – slavnih junaka / Kako se počelo (Na početku bijaše – ideja, pokret!) / Rane godine – prvi nesigurni koraci (Prepreke, težak rad, učenje od uspješnih)/ Što motivira uspješne ljude / (Moć, novac, slava, posao…) / Podrška ili “podrška” profesionalaca (Znaju li “specijalisti” o čemu govore) / Ne ide sve lako (Trenuci spoticanja, padova, kriza) / Alejuja! Konačno uspjesi (Ali, što je uspjeh?) / Kakvi su rasni poduzetnici i menadžeri “iznutra” (Osobine koje znače prednost ) / Susreti (neugodni, u pravilu) sa Cityjem, investitorima, bankama (Zašto su takvi?) / Moja zlatna poduzetnička pravila (Načela, aksiomi, stečena iskustva) / Stvarajte lavove, gradite timove! (Upravljanje ljudima) / U promjenama ili sudjeluješ ili ispadaš (Iz projekta u projekt, stalna mijena) / Osobna cijena velikog uspjeha (Ah, privatni život!) / Dodatak hrvatskom izdanju: Izdvojeni niz poruka i misli za brzu uporabu (Goran Tudor)