Opis
O knjizi:
‘Krizni menadžment’ istražuje uzroke i simptome poslovne krize te predstavlja proces te model izlaska iz nje. Svaka se faza procesa temelji na stranim izvorima i iskustvima autora te autentičnim primjerima iz hrvatske prakse. Izložene su studije slučajeva i njihova analiza u skladu s modelom. Priručnik koji se može odmah primijeniti u praksi. Pisan je tako da bude razumljiv svim profilima menadžera: pravnicima, inženjerima, ekonomistima, specijalistima u marketingu i drugima.
U knjizi ćete doznati kako se pripremiti i ublažiti razorne učinke poslovne krize; kako na vrijeme prepoznati prve simptome krize i spasiti kompaniju; što učiniti u svakoj fazi – od ranih znakova krize do izlaska iz nje. ‘Krizni menadžmen’ pouzdano vas vodi na putu od gubitnika do pobjednika.
Iz recenzija:
Krizni menadžment može svakom menadžeru olakšati upravljanje poduzećem u krizi i izgradnju poslovnog uspjeha. Knjgia je veoma primjenjiva u praksi. Namijenjena je podjednako studentima ekonomskih fakulteta i menadžerima te konzultantima. Prof. dr. sc. Nidžara Osmanagić Bedenik, Ekonomski fakultet u Zagrebu
Iz sadržaja:
POSLOVNA KRIZA, UZROCI I SIMPTOMI/ Pojam i obilježja poslovne krize/ vanjski i unutarnji uzroci krize/ Menadžment – najznačajniji uzrok poslovne krize/ Rezultati istraživanja uzroka poslovne krize u hrvatskim tvrtkama/ Simptomi poslovne krize i njezino rano prepoznavanje/ Rezultati istraživanja simptoma poslovne krize/ PROCES IZLASKA IZ KRIZE/ Izgradnja modela procesa izlaska iz krize/ faza priznavanja postojanja problema/ Faza definiranja menadžmenta/ Faza preuzimanja kontrole/ fata evaluacije/ faza hitnosti/ faza stabilizacije/ Faza povratka rastu/ Pregled operativnih faza prema segmentima poslovanja/ Usporedba procesa izlaska iz poslovne krize s iskustvima hrvatskih tvrtki/ Karakteristike uspješnih izlazaka iz krize/ kada je kriza gotova?/ Opasnosti koje prijete uspješnosti metodologije izlaska iz krize/ STUDIJE SLUČAJEVA/ POJMOVNIK