Opis
Iz sadržaja:
Obiteljski biznis/ Obitelj i biznis/ Razvojni model obiteljskog biznisa/ Nove generacije i nasljeđivanje obiteljskog biznisa
O knjizi:
Kakve će biti potrebe tržišta, što namjerava konkurencija, da li se mijenjaju stavovi kupaca, kamo vodi napredak tehnike i tehnologije, što je s razvojem novih proizvoda , postoje li mogućnosti osiguranja potrebnih resursa, kamo vodi globalizacija poslovanja, kakve su implikacije povećanih potreba za efikasnosti, efektivnosti i inovacijama, itd., pitanja su koja se postavljaju pred sva poduzeća – bez obzira da li su u obiteljskom vlasništvu ili to nisu. Ono po čemu su obiteljska poduzeća jedinstvena, i što ih razlikuje od poduzeća koja nisu u vlasništvu ili pod kontrolom obitelji, predstavlja različitost interesa obitelji i interesa poduzeće u jedinstvenom sistemu obiteljskog biznisa.
Iako obiteljski biznis predstavlja najpopularniju i najčešće zastupljenu formu vlasničkog organiziranja i upravljanja poslovanjem u svijetu, literatura koja obrađuje problematiku obiteljskih poduzeća nije obilata ni u velikim i razvijenim državama, a u nas je tek u fazi pojavljivanja. Nedostatak literature koja tangira probleme obiteljskih biznisa moguće je uočiti na ekonomskim fakultetima i poslovnim školama, ali i u svakodnevnim kontaktima s poduzetnicima, vlasnicima i/ili managerima obiteljskih poduzeća kojima održavanje obiteljskog biznisa uspješnim, te upravljanje i vođenje obiteljskih poduzeća, predstavljaju jedan od najtežih i najizazovnijih poslova…