OPTIMIZACIJA ZALIHA U 6 KORAKA - Naruči svoju knjigu

OPTIMIZACIJA ZALIHA U 6 KORAKA Vuk sit i ovce na broju!

Vuk sit i ovce na broju!
Autor: Zrilić, Antonio
Područje: Poslovanje
Karakter: priručnik
Godina izdanja: 2015
Broj stranica: 198
Uvez: Meki

35,00 

Kako optimizirati zalihe u samo 6 koraka? Ova knjiga je nastala kao rezultat konzultantskog i trenerskog rada autora sa mnogim poduzećima iz Hrvatske i regije.

Gratis dostava za narudžbe iznad € 79.99 🚚

Opis

O knjizi:

Zaliha je i dalje jedna od najznačajnije imovine u mnogim organizacijama i unatoč velikim naporima, još uvijek je izvor značajnih mogućnosti za smanjenje troškova i rast poslovanja. Optimizacija razine zaliha, bez žrtvovanja usluge kupcima, je jedan od najvećih izazova u suvremenim lancima opskrbe.

Visoke zalihe vam zamagljuju pogled, ali i smanjuju vašu fleksibilnost. Zadnjih godina prošli smo nekoliko ciklusa od nestašica do gomilanja zaliha, a izvjesno je da će i naredni period biti u znaku optimizacije zaliha jer tanka je crta između prevelikih zaliha i nedostatka zaliha. Ovakvi ciklusi se, doduše, događaju od kada postoje statistike i pamćenje ljudi, ali ih često ne primijetimo. Zato preporučamo ovu praktičnu knjigu koja će vam otkriti tajne zanata upravljanja zalihama u ova zanimljiva vremena.

Zalihe su posljedica mnogo različitih strateških i taktičkih odluka u cijeloj organizaciji, i optimizacija zaliha je znanost o donošenju racionalnih i isplativih odluka te odluka donesenih na osnovu što više podataka.

Autor Vas vodi kroz “džunglu” zaliha i usmjerava na pravi put kojim bi trebali doći do “svetog grala” odnosno: niže razine zaliha i troškove, istu ili višu razinu usluga prema kupcima, minimizirajući rizik od izgubljene prodaje i održivost na dulje vrijeme.

 

OPTIMIZACIJA ZALIHA U ŠEST KORAKA:

1. korak: Analiziraj ovo! – ABC/XYZ matrica zaliha

2. korak: Cash-flow potencijal zaliha – Kako mrtve zalihe pretvoriti u gotovinu

3. korak: Dijagnoza prije davanja lijeka – Anatomija uzroka viška zaliha

4. korak: Vuk sit i ovce na broju – Kako odrediti politiku zaliha?

5. korak: Tko može ukrotiti zvijer zvanu zalihe? – Kako odrediti odgovornost za zalihe?

6. korak: To nije mjerljivo! – Definirati i pratiti ključne pokazatelja uspjeha vezane uz zalihe

 

Kroz ovih šest praktičnih koraka i uz mnoštvo primjera pokušat ćemo pokazati put kojim bi poduzeća trebala krenuti te odgovoriti na pitanja:

39 uzroka viška zaliha i kako ih onemogućiti?

Koji su 10 načina za rješavanje nekurentnih zaliha?

Koja su 4 načina za rješavanje konfliktnih ciljeva vezanih uz zalihe?

Koji su 5 najvažnijih KPI-eva za praćenje i upravljanje zalihama?

Kako izračunati cikličku, sigurnosnu i optimalnu količinu zalihe?

Kako napraviti matricu zaliha i uskladiti ih sa stvarnom prodajom?

 

Iz sadržaja:

Sadržaj 2

Tabele: 4

Slike: 5

Jednadžbe: 6

Umjesto uvoda 8

Prvi korak – „Analiziraj ovo” 13

Podjela artikala po kategorijama 13

ABC Analiza zaliha ili Pareto i njegov grašak 16

XYZ Analiza zaliha 23

Kako odrediti kojoj kategoriji artikl pripada? 24

Kako izračunati koeficijent varijacije? 25

Unakrsna ABC/XYZ analiza 28

Definiranje strategije na osnovu ABC/XYZ analize 30

Drugi korak – Cash-flow potencijal zaliha 41

Što je uopće koeficijent obrtaja? 41

Kako povećati koeficijent obrtaja zaliha u tri koraka? 45

Kako mrtve zalihe pretvoriti u gotovinu? 54

Treći korak – Dijagnoza prije davanja lijeka 66

Uzrok smrti mrtvih zaliha 66

Pronađite uzroke viška zaliha 67

Pitajte! 69

Kakve to ima veze sa upravljanjem zalihama? 70

Koji su stvarni uzroci prevelikih zaliha i kako ih riješiti? 71

Nabava i odnosi sa dobavljačima 72

Proizvodnja i karakteristike materijala 88

Prodaja i odnosi s kupcima 98

Vanjski utjecaji 116

Politika zaliha i organizacija 120

Dijagram riblje kosti 131

Četvrti korak – Politika zaliha ili Vuk sit i ovce na broju 144

Vrste zaliha 147

Zalihe i strategija 148

Cikličke zalihe 150

Sigurnosne zalihe 152

Peti korak – „Tko može ukrotiti zvijer zvanu Zalihe?“ 162

Konfliktni ciljevi 162

Suboptimizacija 165

Kako riješiti konfliktne ciljeve? 168

Menadžer za upravljanje materijalima 172

Šesti korak – Ključni pokazatelji uspjeha vezani uz zalihe 175

Određivanje ciljeva 178

U čemu mjeriti? 179

“To nije mjerljivo!” 180

Ključni pokazatelji uspješnosti (KPI) poslovanja sa zalihama 184

Zaključak 187

Dodatak 188

 

Dodatne informacije

Autor

Karakter

Uvez

ISBN

Broj stranica

Godina izdanja