Opis
O knjizi:
Potrebe poslovnih subjekata i studenata bile su poticaj za stvaranje udžbenika o poslovnoj etici adekvatnoj za srednjoeuropski prostor, te za formuliranje pravila, odnosno teorije i prakse poslovne etike prikladne srednjoeuropskom poslovnom prostoru.
Suvremeno je poslovanje donijelo potrebu za upoznavanjem kulturnih sredina, a multikulturalnost i globalizacija su fenomeni koji zahtijevaju nov pristup poslovanju. Europski civilizacijski kontekst je temelj na kojem, u našim okvirima, treba graditi razumijevanje i poštovanje spram drugih sredina!
Iz sadržaja:
ETIKA (definicija i klasifikacija; moral i etika; klasifikacija etike; škole etike vrlina)/ POSLOVNA ETIKA (subjekti i objekti i predikati poslovne etike) / LJUBAV (milosrđe, zanos, bratoljublje, privlačnost) / VRLINE (snošljivost, čestitost – odličnost, vjera, nada) / DEDUKCIJA (vizija, misija, ciljevi, zadaci) / INDUKCIJA (snimanje, analiza, dijagnoza, aplikacija) / LJUDSKA PRAVA (samoodređenje, sloboda, vlasništvo, život) / KODEKSI (neovisnost, lojalnost, profesionalnost, objektivnost) / BONTON (predstavljanje, upoznavanje, komuniciranje, uredsko poslovanje) / NORME (navike, običaji, konvencije, protokol)