Opis
Iz sadržaja:
ZLATNA GROZNICA INFORMACIJKOG DOBA/ Poslovna inteligencija i poslovna preksa/ Ekonomija temeljena na znanju/ Otkrivanje znanja i baza podataka/ KAKO USPJEŠNO KORISTITI METODE OTKRIVANJA ZNANJA IZ BAZA PODATAKA/ Smjernice za početni korak/ Cilj određuje način primjene metode/ Zašto su dobro pripremljeni podaci ključ uspjeha analize?/ Tehnike povezivanja analitičkih metoda/ Kada i kako primjeniti metode otkrivanja znanja/ Neuronske mreže/ Samoorganizirajuće mape (SOM)/ Bayesove mreže/ Stabla odlučivanja/ Survival modeli/ Asocijalni algoritmi/ REFII model/ Analiza veza/ POSLOVNA INTELIGENCIJA U PRIMJENI/ Vrednovanje kupca/ Procjena rizičnosti klijenata osiguravajućeg društva/ Povećanje učinkovitosti kataloške prodaje/ Odgovara li asortiman ponude ciljanim tržišnim segmentima?/ Povećanje djelotvornosti prodaje tekstilnih i srodnih proizvoda/ Unapređenje prodaje Web trgovine/ OTKRIVANJE ZNANJA – STRATEŠKA PREDNOST POSLOVANJA BUDUĆNOSTI/ PRILOG/ POPIS LITERATURE
O knjizi:
Zadatak knjige je približiti je približiti problematiku poslovne inteligencije, posebice područja koja se percipiraju kao komplicirana ( tu se ponajprije podrazumijevaju metode data mininga ) na jednostavan i praktičan način. Daljni je cilj knjige demistifikacija metoda data mininga koje su neopravdano deklarirane kao metode rezervirane uglavnom za akademsko oružje, a ne kao alat koji može biti od koristi pri rješavanju poslovnih problema i smanjivanju stupnja neizvjesnosti i rizika tijekom procesa donošenja poslovnih odluka.