Opis
Iz sadržaja:
Uvod/ Kontekstualni okvir: business intelligence mit – ili uvjet bez kojeg se ne može/ Intelligence: prilog raspravi o terminologiji/ Karakteristike suvremenog svijeta i intelligence/ Upravljanje poslovnim informacijama/ Poslovno-obavještajna djelatnost (business intelligence)/ Funkcionalni business intelligence/ Business inteligence i poslovna špijunaža/ Business intelligence i poslovna špijunaža/ Business intelligence i counterintelligence: kontroverze i dileme/ Business intelligence i etika/ Poslovno protuobavještavanje (business counterintelligence)/ Poslovno obavještavanje u Hrvatskoj i u svijetu: usporedni prikaz/ Sažetak/ Rječnik temeljnih pojmova/ Literatura/ Kazalo pojmova
O knjizi:
«Business intelligence» se zbog niza nerazumijevanja nerijetko, naravno sasvim pogrešno, poistovjećuje s poslovnom špijunažom.
Riječ je o poslovno-obavještajnoj aktivnosti u poslovnom svijetu koju planiraju, organiziraju, i provode poslovni subjekti, pri čemu ta aktivnost podrazumijeva proces legalnog prikupljanja javnih podataka etičkim sredstvima, njihovu analizu i pretvaranje u gotove poslovno obavještajne analize (radi pružanja potpore čelništvu poslovnog subjekta).
Ova knjiga kroz 11 poglavja govori upravo o «business intelligenceu».
Počinje s nizom primjera iz domaće i svjetske poslovne prakse koji dokazuju da business intelligence nije nikakav mit, nego uvjet bez kojeg nije moguće suvremeno poslovanje. Potom se analizira odnos prema business intelligenceu, važnost informacija, modeli upravljanja poslovnim informacijama, razmatra fenomen business intelligencea, proces izgradnje business intelligencea u kompanijama, analizira poslovno-obavještajni ciklus, poslovnu špijunaža, a završava poglavljima o kontroverzama i dilemama, etici i poslovnom protuobavještavanju.