PROFESIONALNA PRODAJA I PREGOVARANJE - Naruči svoju knjigu

PROFESIONALNA PRODAJA I PREGOVARANJE

Autor: Marija Tomašević Lišanin
Područje: Prodaja i pregovaranje
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2010
Broj stranica: 527
Uvez: Tvrdi

490,00 Kn

Osnovna je svrha ove knjige predstaviti dinamično i izazovno područje prodaje s posebnim isticanjem onih oblika prodavanja koji se oslanjaju na međuljudski kontakt kao najdjelotvorniju metodu u najvećem broju poslovnih situacija.

SKU: 808 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

PRODAJA KAO POSLOVNA FUNKCIJA I PROFESIJA/ Prošlost, sadašnjost i budućnost osobne prodaje/ Prodaja kao perspektivno zanimanje/ Etička i pravna pitanja u prodaji i pregovaranju/ Komunikacija u prodaji i pregovaranju/ Komunikacija u prodaji i pregovaranju/ Poznavanje proizvoda, tržišta i kupaca/ UPRAVLJANJE PRODAJNIM PROCESOM/ Pronalaženje i kvalificiranje novih kupaca/ Priprema za prodajni posjet i dolazak kupcu/ Otkrivanje kupčevih potreba i prezentiranje rješenja/ Ophođenje s prigovorima na „win-win” način/ Zaključenje prodaje i poslijeprodajno usluživanje/ NAPREDNE VJEŠTINE PRODAJE I PREGOVARANJA/ Učinkovita prodajna prezentacija/ Prodajno upravljanje na razini prodavača i prodajne organizacije/ Znanja i vještine učinkovitog poslovnog pregovaranja/ Pripreme za uspješno pregovaranje/ Pregovarački susret i radnje nakon postignutog sporazuma

O knjizi:
Osnovna je svrha ove knjige predstaviti dinamično i izazovno poslovno područje prodaje s posebnim isticanjem onih oblika prodavanja koji se oslanjaju na međuljudski kontakt kao najdjelotvorniju metodu u najvećem broju situacija.

Nekoliko razloga zašto morate imati ovu knjigu:

– Knjiga/sveučilišni udžbenik koji dopadljivim i pristupačnim stilom pi­sanja predstavlja složeno poslovno područje prodaje i pregovaranja

– Integralno su predstavljena sva relevantna područja prodajne znano­sti, vještine i struke u tri glavna dijela knjige i 15 poglavlja

– Olakšano je snalaženje i učinkovito usvajanje znanja čitatelja korište­njem izdvojenih ciljeva, sažetaka, ključnih pojmova, pitanja za raspra­vu i ponavljanje

– Svako je poglavlje obogaćeno nizom praktičnih primjera

– Djelo utemeljeno na dosezima najbolje poslovne prakse domaćeg i ino­zemnog poslovnog okruženja

– Napisala ga je hrvatska autorica uvažavajući specifičnosti lokalnog gospodarskog prostora i aktualnih tržišnih uvjeta

– Namijenjeno svima koji ozbiljno promišljaju vlastitu poslovnu buduć­nost

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

Karakter

udžbenik

Autor