RAZVOJ POSLOVNIH IDEJA - Naruči svoju knjigu

RAZVOJ POSLOVNIH IDEJA

Autor: Rafajac, Ozren; Širola, Davor
Područje: Poslovanje
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2024
Broj stranica: 164
Uvez: Meki

27,00 

Autori Ozren Rafajac i Davor Širola u knjizi Razvoj poslovnih ideja nastoje pripomoći svakome tko želi započeti poslovanje, a nedostaje im atraktivna i zanimljiva ideja kao čimbenik uspješnog starta i rasta poslovanja

SKU: 13938 Kategorija: Oznaka:

Gratis dostava za narudžbe iznad € 79.99 🚚

Opis

O knjizi:

Udžbenik Razvoj poslovnih ideja pripremljen je prvenstveno za istoimeni kolegij na stručnome prijediplomskom studiju Informatika na Veleučilištu u Rijeci, a uz uvod sadrži još pet cjelina koje podupiru razvoj poslovnih ideja.

Razvoj poslovnih ideja trebao bi započeti s identifikacijom potreba (problema) potrošača (iako to katkad u praksi nije slučaj) i kreiranjem poslovnih ideja temeljem rezultata istraživanja tržišta i trendova. Na taj način se još prije započinjanja poslovanja može provjeriti predstavlja li poslovna (poduzetnička) ideja i poslovnu (poduzetničku) priliku.

Poduzetnici, budući poduzetnici (ili samo čitatelji ovog djela), mogu tako (u drugoj cjelini) spoznati je li uputno i kako razvijati poslovni model za osmišljenu poslovnu ideju, a zatim i što sve obuhvatiti i kako strukturirati poslovni i marketinški plan. Otkrivanje ‘tajni’ uspješne poslovne (prodajne) komunikacije te odabir suvremenih načina (grupnog) financiranja logične su sastavnice sljedeće cjeline o procesima razvoja poslovne ideje.

Poučavanjem vještina uspješnog uspostavljanja i vođenja poduzetničkog tima te nošenja s različitim izvorima stresa bavi se peto poglavlje. Šesto poglavlje nudi smjernice za prezentaciju poslovne ideje te govori o mjerenju i savladavanju straha od javnog nastupa, kao o čimbenicima koji značajno utječu na finalni rezultat procesa razvoja poslovne ideje. (Iz predgovora)

 

Iz sadržaja:

Pregovor  (7)

1 UVOD  (9)

2 IDENTIFIKACIJA POTREBA KLIJENTA  (10)

2.1. Opis problemske situacije  (10)

2.2. Suvremeni poslovni koncepti  (11)

2.3. Kreiranje novih ideja  (19)

(…)

3. POSLOVNO PLANIRANJE I MODELIRANJE  (43)

3.1. Opis problemske situacije  (43)

3.2. Izgradnja poslovnog modela  (44)

3.3. Pisanje poslovnog plana  (52)

(…)

4. ODABIR IMPLEMENTACIJSKE STRATEGIJE  (76)

4.1. Opis problemske situacije  (78)

4.2. Fleksibilnom komunikacijom do unaprjeđenja prodaje  (81)

4.3. Pravilno postavljanje pitanja  (86)

(…)

5. VOĐENJE PODUZETNIČKOG TIMA  (105)

5.1. Opis problemske situacije  (105)

5.2. Snaga timskog rada  (107)

5.3. Smanjivanje stresa  (116)

(…)

6. PREZENTACIJA POSLOVNE IDEJE  (131)

6.1. Opis problemske situacije  (131)

6.2. Razvoj prezentacijskih vještina  (132)

6.3. Ovladavanje elementima poslovne prezentacije  (138)

(…)

Popis shema  (161)

Popis grafikona  (161)

Popis slika   (163)

Indeks  (164)

 

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez