Opis
O knjizi:
Cilj je udžbenika osvijetliti mehanizme koji mogu dovesti do manipulacije, iskorištavanja ili štetnih posljedica za potrošače uz naglašavanje značaja novih tehnologija i umjetne inteligencije u kreiranju sofisticiranih metoda uvjeravanja i manipuliranja koje pred marketing stavljaju složene etičke, društvene i psihološke izazove.
Udžbenik daje pregled najinteresantnijih oblika marketinškog djelovanja stavljajući ih u kontekst njihova više ili manje vidljivog utjecaja na kupce. Taj se utjecaj promatra s aspekta primjene uobičajenih tehnika uvjeravanja koje bi trebale biti transparentne i od strane kupaca prepoznatljive i vidljive. S druge strane, nevidljiv, često subliminalan utjecaj predstavlja potencijalnu opasnost ulaska u područje neetičkog, netransparentnog i zlonamjernog manipuliranja.
Iz sadržaja:
1. MARKETINŠKA EVOLUCIJA…………………………………………………………. 7
2. DRUŠTVENI ZNAČAJ I KRITIKE MARKETINGA………………………….. 27
3. POTREBE, ŽELJE I POTRAŽNJA………………………………………………….. 43
4. MANIPULACIJA KROZ POVIJEST MARKETINGA………………………… 65
5. TEORIJE ZAVJERA I MARKETING………………………………………………. 85
6. SUBLIMINALNI MARKETING…………………………………………………….. 115
7. MANIPULATIVNE PRIJETNJE UMJETNE INTELIGENCIJE…………. 137
8. OGLAŠAVANJE – UVJERAVANJE I/ILI MANIPULACIJA……………… 171
9. OSJETILNI MARKETING…….………………………………………………………. 193
10. NEUROMARKETING………………………………………………………………….. 229
11. ULOGA PRIČA U MARKETINGU…………………………………………………. 249
12. PERSONALIZACIJA NASUPROT PERSUAZIJI I MANIPULACIJI….. 279
INDEKS POJMOVA……………………………………………………………………………. 306








