Akcija!
TAMNA STRANA MARKETINGA - Naruči svoju knjigu

TAMNA STRANA MARKETINGA

Autor: Dobrinić, Damir
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2025
Broj stranica: 310
Uvez: Tvrdi

Izvorna cijena bila je: 29,00 €.Trenutna cijena je: 27,55 €.

Vrijedno znanstveno djelo koje se bavi aspektima marketinga koji su manje vidljivi, ali izuzetno važni za razumijevanje i pozitivnog i negativnog utjecaja marketinga na društvo. Namijenjen studentima marketinških kolegija, a može biti zanimljiv nastavnicima i općoj publici kao pomoć u razumijevanju i prepoznavanju potencijalnih marketinških manipulacija

SKU: 13914 Kategorija: Oznake: ,

Gratis dostava za narudžbe iznad € 79.99 🚚

Opis

O knjizi:

Cilj je udžbenika osvijetliti mehanizme koji mogu dovesti do manipulacije, iskorištavanja ili štetnih posljedica za potrošače uz naglašavanje značaja novih tehnologija i umjetne inteligencije u kreiranju sofisticiranih metoda uvjeravanja i manipuliranja koje pred marketing stavljaju složene etičke, društvene i psihološke izazove.

Udžbenik daje pregled najinteresantnijih oblika marketinškog djelovanja stavljajući ih u kontekst njihova više ili manje vidljivog utjecaja na kupce. Taj se utjecaj promatra s aspekta primjene uobičajenih tehnika uvjeravanja koje bi trebale biti transparentne i od strane kupaca prepoznatljive i vidljive. S druge strane, nevidljiv, često subliminalan utjecaj predstavlja potencijalnu opasnost ulaska u područje neetičkog, netransparentnog i zlonamjernog manipuliranja.

 

Iz sadržaja:

1. MARKETINŠKA EVOLUCIJA…………………………………………………………. 7

2. DRUŠTVENI ZNAČAJ I KRITIKE MARKETINGA………………………….. 27

3. POTREBE, ŽELJE I POTRAŽNJA………………………………………………….. 43

4. MANIPULACIJA KROZ POVIJEST MARKETINGA………………………… 65

5. TEORIJE ZAVJERA I MARKETING………………………………………………. 85

6. SUBLIMINALNI MARKETING…………………………………………………….. 115

7. MANIPULATIVNE PRIJETNJE UMJETNE INTELIGENCIJE…………. 137

8. OGLAŠAVANJE – UVJERAVANJE I/ILI MANIPULACIJA……………… 171

9. OSJETILNI MARKETING…….………………………………………………………. 193

10. NEUROMARKETING………………………………………………………………….. 229

11. ULOGA PRIČA U MARKETINGU…………………………………………………. 249

12. PERSONALIZACIJA NASUPROT PERSUAZIJI I MANIPULACIJI….. 279

INDEKS POJMOVA……………………………………………………………………………. 306

Dodatne informacije

Godina izdanja

Broj stranica

ISBN

Autor

Izdavač

Karakter

Uvez