Opis
Iz sadržaja:
PREDGOVOR: O marketingu kojem se može vjerovati/ UVOD: Rješenje problema maloga poduzetništva/ I. DIO: Osnove Selotejpa – krenimo prema „ljepljivom“ marketingu/ 1. Odredite svoga idealnog klijenta/ 2. Otkrijte svoju osnovnu marketinšku poruku/ 3. Osmislite imidž koji će odgovarati vašoj poruci/ 4. Stvorite proizvode i usluge za svaku fazu razvoja odnosa s klijentom/ 5. Izradite edukativne marketinške materijale/ 6. Internetska stranica koja radi danonoćno/ 7. Cijeli tim uključite u marketing/ II. DIO: Generiranje interesa potencijalnih kupaca pomoću Selotejp marketinga – pretvorite ljepljivost u djelotvoran sustav/ 8. Neka vaše oglašavanje donosi rezultate/ 9. Osobne poštanske pošiljke idealan su ciljani medij/ 10. Privucite pažnju medija i steknite status stručnjaka/ 11. Neka vaš stroj za preporuke bude moćan/ 12. Kako uz pomoć tehnologije automatizirati marketing/ 13. Uz pomoć naprednoga edukativnog sustava moguće klijente pretvorite u klijente, a klijente u partnere/ III. DIO: Krenut će vam!/ 14. Za svoj marketing izradite plan, proračun i raspored/ POGOVOR: Svoje planove oživite marketinškom snimkom/ ZAVRŠNA RIJEČ: Umjetnost stvaranja zajednice/ Dodatak A: Dodatna literatura i izvori/ Dodatak B: Kako se još možete informirati o marketingu maloga poduzetništva/ O autoru
O knjizi:
Pitate se kako doći do klijenata i naći svoje mjesto na globalnom tržištu?
Selotejp marketing knjiga je koja ima odgovore na sva vaša pitanja te rješenje za sve nepoznanice i probleme koji vas muče. Otkriva da je savršen marketing nalik samoljepivoj vrpci jer vaše će se marketinške ideje bolje zalijepiti nanesete li ih u više slojeva – baš poput selotejpa!
U ovoj vam knjizi poznati američki marketinški stručnjak John Jantsch nudi rješenja za razvoj i provedbu marketinškog plana koji će osvježiti poslovanje vaše tvrtke i učiniti je dugoročno uspješnom, no knjiga je istodobno namijenjena i onima koji se tek odlučuju pokrenuti vlastiti posao.
Kako se kod većine malih poduzetnika često javlja sindrom »marketinške ideje tjedna«, što je problem koji sprječava sustavan pristup marketingu, Jantsch objašnjava kako izbjeći tu zamku, a uz uvodne premise i predstavljanje svoje teorije Selotejp marketinga, uputit će vas kako ćete ta načela primijeniti u svojoj tvrtki, što trebate poduzeti da biste bili uvjerljiviji i uspješniji, da vas klijenti upoznaju i zavole te da proširite svoj posao.
U ovom preciznom, preglednom i praktičnom priručniku mnoštvo je korisnih, jasnih i jednostavnih marketinških alata, savjeta i ideja za poboljšanje vaše osnovne marketinške poruke, a Jantsch objašnjava prvoklasne marketinške strategije i čini ih tako dostupnima i primjenjivima u svakoj tvrtki.