MALO JE IN, VELIKO JE OUT - Naruči svoju knjigu

MALO JE IN, VELIKO JE OUT

I još 183 blogerske improvizacije i izvanredne poslovne ideje
Autor: Godin, Seth
Područje: Marketing
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 308
Uvez: Tvrdi

21,10 

Pokušajte pročitati bilo koji od tekstova koji su pred vama, a da vam još uvijek bude lagodno zadovoljiti se onim što imate. Ne morate se zadovoljiti postojećim stanjem, ne morate se zadovoljiti time da budete tek dovoljno dobri time da se provlačite, da radite cijelu noć…

SKU: 139 Kategorija:

Opis

O knjizi:

Kao jedan od najutjecajnijih poslovnih mislioca današnjice, Godin pomaže vojsci obožavatelja da ostanu fokusirani, povezani i nezadovoljni uobičajenim stanjem, onim što je obično i dosadno.

U uvodu Godin piše: ‘Jamčim Vam da ćete ovdje pronaći neke ideje koje neće funkcionirati za vas, no siguran sam da ste dovoljno pametni da prepoznate stvari koje ste oduvijek željeli napraviti, a zakopane su duboko u nekima od ovih improvizacija’.

Iz recenzija:

U knjizi koja će vjerojatno postati slijedeći u nizu bestselera o marketinškim idejama, Godin je sakupio članke sa svog popularnog bloga, kolumne iz časopisa Fast Company i dva eseja o web dizajnu i blogovima koji su se prethodno pojavili kao e-knjige. U svom poznatom stilu Godin potiče ljude da preuzmu kontrolu nad svojim kreativnim životima preuzimajućiodgovornost za teške i odvažne odluke.

Publishers Weekly

Godinove vješto prezentirane ideje govore o tome da veličina više nije prednost, da je brza komunikacija učinila da laž još brže bude razotkrivena, da su kupci važniji nego ikada prije te je stoga pokazivanje poštovanja prema njima ključ uspjeha.

Booklist

Dodatne informacije

Godina izdanja

Uvez

Tvrdi

Broj stranica

Karakter

stručno-popularna

Izdavač

Naklada Ljevak

Autor

Godin, Seth

ISBN

Povezane knjige - Naša preporuka

Nema na zalihi

IDEJA U LABIRINTU

Kako izgleda dobra ideja za reklamu? Postoje li zajedničke karakteristike dobrih ideja? Ideja između tradicije, zahtjeva naručitelja, želja publike i novog medijskog konteksta

Belak, Boris