Opis
O knjizi:
Kao jedan od najutjecajnijih poslovnih mislioca današnjice, Godin pomaže vojsci obožavatelja da ostanu fokusirani, povezani i nezadovoljni uobičajenim stanjem, onim što je obično i dosadno.
U uvodu Godin piše: ‘Jamčim Vam da ćete ovdje pronaći neke ideje koje neće funkcionirati za vas, no siguran sam da ste dovoljno pametni da prepoznate stvari koje ste oduvijek željeli napraviti, a zakopane su duboko u nekima od ovih improvizacija’.
Iz recenzija:
U knjizi koja će vjerojatno postati slijedeći u nizu bestselera o marketinškim idejama, Godin je sakupio članke sa svog popularnog bloga, kolumne iz časopisa Fast Company i dva eseja o web dizajnu i blogovima koji su se prethodno pojavili kao e-knjige. U svom poznatom stilu Godin potiče ljude da preuzmu kontrolu nad svojim kreativnim životima preuzimajućiodgovornost za teške i odvažne odluke.
Publishers Weekly
Godinove vješto prezentirane ideje govore o tome da veličina više nije prednost, da je brza komunikacija učinila da laž još brže bude razotkrivena, da su kupci važniji nego ikada prije te je stoga pokazivanje poštovanja prema njima ključ uspjeha.
Booklist