Opis
Iz sadržaja:
KOD ČEŽNJE/ Popriličan problem/ Šuplji čovjek u sivom flanelskom odjelu/ Smišljanje opravdanja/ Ignoriranje Jonesovih/ MURKETING/ Chuck Taylor biješe prodavač/ Pobuna, neprodana/ Klik/ Vrlo stvarno/ Najmutniji zajednički nazivnik/ Komercijalizacija čavrljanja/ Underground brand/ NEVIDLJIVI BEDŽEVI/ Etika murketinga/ Što je Wal-Martovim kupcima?/ U pozadini same stvari
O knjizi:
Brandovi su mrtvi. Reklame više ne koriste. Zakačena na TiVO, internet i druge nove tehnologije, generacija kratkog raspona pažnje postala je imuna na marketing.
Potrošači imaju „kontrolu”. Barem nam tako kažu.
U ovoj knjizi kolumnist New York Timesa, Rob Walker, tvrdi da ta općeprihvaćena istina previđa mnogo važniju i trajniju kulturalnu promjenu. Kako je tehnologija stvorila puteve oglašavanja bilo gdje, tako ljudi prigrljuju brandove više nego ikad ranije – stvarajući vlastite brandove na sasvim novi način. Motivirani potrošači sve više šire vjerovanje poput virusa, stvarajući internetske videoporuke za Converse All Star ili postajući agenti usmenog marketinga, promičući poruke velikih korporacija prijateljima i obitelji. Djelomično pokretnica marketinga, djelomično rad iz kulturne antropologije, ova knjiga otkriva zašto smo danas, više nego ikada, ono što kupujemo i obrnuto.