KUPUJEM SE - Naruči svoju knjigu

KUPUJEM SE

Tajni dijalog između onog što kupujemo i onog što jesmo
Autor: Walker, Rob
Područje: Marketing
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2009
Broj stranica: 309
Uvez: Tvrdi

13,14 

Kolumnist New York Timesa postavlja pitanja zašto danas, više nego ikad, kupujemo i kako donosimo odluke što želimo, a što ne. Negdje na prijelazu u 21. stoljeće počinje se pojavljivati “novi potrošač”, neosjetljiv na marketing, brendove i logotipe, koji dobiva sve veću moć nad uspjehom nekog proizvoda, potrošač koji ima kontrolu!

SKU: 751 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:
KOD ČEŽNJE/ Popriličan problem/ Šuplji čovjek u sivom flanelskom odjelu/ Smišljanje opravdanja/ Ignoriranje Jonesovih/ MURKETING/ Chuck Taylor biješe prodavač/ Pobuna, neprodana/ Klik/ Vrlo stvarno/ Najmutniji zajednički nazivnik/ Komercijalizacija čavrljanja/ Underground brand/ NEVIDLJIVI BEDŽEVI/ Etika murketinga/ Što je Wal-Martovim kupcima?/ U pozadini same stvari

O knjizi:
Brandovi su mrtvi. Reklame više ne koriste. Zakačena na TiVO, internet i druge nove tehnologije, generacija kratkog raspona pažnje postala je imuna na marketing.
Potrošači imaju „kontrolu”. Barem nam tako kažu.
U ovoj knjizi kolumnist New York Timesa, Rob Walker, tvrdi da ta općeprihvaćena istina previđa mnogo važniju i trajniju kulturalnu promjenu. Kako je tehnologija stvorila puteve oglašavanja bilo gdje, tako ljudi prigrljuju brandove više nego ikad ranije – stvarajući vlastite brandove na sasvim novi način. Motivirani potrošači sve više šire vjerovanje poput virusa, stvarajući internetske videoporuke za Converse All Star ili postajući agenti usmenog marketinga, promičući poruke velikih korporacija prijateljima i obitelji. Djelomično pokretnica marketinga, djelomično rad iz kulturne antropologije, ova knjiga otkriva zašto smo danas, više nego ikada, ono što kupujemo i obrnuto.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručno-popularna

Uvez

Tvrdi

Autor

Walker, Rob

Broj stranica

ISBN

Izdavač