Opis
O knjizi:
U knjizi Brand Sense Lindstrom piše da brand ima obilježja već davno poznata iz evanđelja- priče koje se prenose, pretvaraju u mitove, učvršćuju kao najdublja ljudska uvjerenja. Ipak, Lindstrom je razvio model koji se ne oslanja na staru naviku brandinga – da se oglašavanjem stvara svijest o marki. Njegova je strategija stvoriti emocionalni odnos s potrošačem, stvoriti organizaciju koja je potpuno usmjerena na potrošača; potrošača se u višoj fazi uključuje u procese, tako da se i sam osjeća sukreatorom marke. Stvoriti emocionalnu vezu s potrošačem znači učiniti marku različitom od drugih, takvom da ju korisnik osjeti i usvoji.
Ljudi doživljuju svijet posredstvom svih pet osjetila – stoga nam ova knjiga može biti dobar povod za nove pristupe, ali i praktični alat za pravo branding. Općenito, Lindstromova djela zagovaraju transformaciju marketinške strategije u procese koji rezultiraju pozitivnim ishodima; njegovo učenje nalazi uporišta u znanstvenom pristupu, ali i u upečatljivim primjerima žive prakse širom svijeta. Zato i jest toliko uspješno.
Iz sadržaja:
PREDGOVOR HRVATSKOM IZDANJU ( ZVONIMIR PAVLEK) / PREDGOVOR IZVORNOM ENGLESKOM TEKSTU ( PHILIP KOTLER) / LJUDSKA DJELATNOST SE PROFESIONALIZIRA/ POJEDINE KOMPANIJE TO VEĆ ZNAJU/ RAŠČLANJIVANJE POSTOJEĆEG BRANDA/ OD DVODIOMENZIONALNOG BRANDINGA PREMA PETERODIMENZIONALNOM/ POTICANJE, ŠIRENJE I POVEZIVANJE: STVARANJE ČULNOG BRANDA/ MJERENJE ČULA/ BRAND KAO RELIGIJA: NAUČENE LEKCIJE/ BRANDING: HOLISTIČKI POGLED/ BILJEŠKE/ ISTRAŽIVANJE BRAND SENSE/ RIJEČ ISTRAŽIVAČA/ ZAHVALE/ KAZALO/ O AUTORU