E-MARKETING, III. izmjenjeno i prošireno izdanje - Naruči svoju knjigu

E-MARKETING, III. izmjenjeno i prošireno izdanje

Autor: Biloš, Antun; Ružić, Drago; Turkalj, Davorin
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2014
Broj stranica: 588
Uvez: Meki

55,74 

Suvremeni načini internetskog poslovanja gospodarskih subjekata i novi načine poslovanja mobilnim internetom. Upotreba interneta i elektroničkog poslovanja pruža veću interaktivnost, povezanost, fleksibilnost, jeftinije i brže poslovanje od tradicionalnog. Nizom primjera, sugestija i uputa pokazuje kako i na koji način pratiti trendove, prepoznati poslovne izazove i prilike, kako ostvariti dobre poslovne veze i kontakte, te kako virtualizaciju krenuti u korist profita i zarade.

SKU: 113 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

PRISTUPNA RAZMATRANJA / Elektroničko okružje poslovanja gospodarskih subjekata / Kratka povijest e-poslovanja i e-trgovine / Što donosi budućnost? / ELEKTRONIČKI MARKETING / Pojmovno određenje/ Definicije e-marketinga i bliskih pojmova / Pregled literature o e-marketingu / INTERNET / Pojmovno određenje / Povijest Interneta/ Veličina interneta /  Internetski servisi / WEB 2.0 / Društvene mreže / Facebook / Youtube / Twitter / Linkedin / Pinterest / Društveno označavanje / Društveni softver / Wiki / Blogosfera / Internetski forumi / RSS / Podcast / WEB 3.0 / WEB SJEDIŠTE / Značaj web-sjedišta / Portali / Sadržaj, struktura i navigacija na web-sjedištu / Vizualni identitet i estetika dizajna / Optimizacija za tražilice ( SEO ) / Prisutnost na sekundarnim internetskim lokacijama / Analiza aktivnosti e-marketinga / MARKETINŠKA KOMUNIKACIJA E-POŠTOM / Planiranje i provedba oglašavanja e-poštom / Newsletteri / Mailing liste / Web servisi za e-poštu / MOBILNI MARKETING / Obilježja mobilnog marketinga / Dimenzije mobilnog marketinga / Alati mobilnog marketinga / INFORMACIJSKI SUSTAV E-MARKETINGA / Pojmovno određenje informacijskog sustava e-marketinga / Internetski informacijski prostor / Proces marketinških istraživanja na internetu / Internetska primarna istraživanja / Poslovno obavještavanje i obavještavanje o tržištima / e-business intelligence / web-mining / SPLET E-MARKETINGA / Nova obilježja spleta e-marketinga / Stvaranje potrošačkih vrijednosti na internetu / e-integrirana marketinška komunikacija / Izgradnja marke u internetskom okruženju / e-distribucija / STRATEŠKO PLANIRANJE E-MARKETINGA / e-marketing-plan / Tipovi tržišta e-marketinga / Mikro i makrookruženje / IDENTIFICIRANJE TRŽIŠNIH SEGMENATA I ODABIR CILJNIH TRŽIŠTA NA INTERNETU / Segmentacija na internetu / Ponašanje potrošača na internetu / E-CRM / E-POSLOVANJE / Klasifikacija e-poslovnih modela / Izdvojeni primjeri e-poslovnih modela / Elektronička trgovina / Uslužni modeli na internetu / E-marketing u turizmu i ugostiteljstvu / LITERATURA

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

udžbenik

Uvez

Meki

Broj stranica

ISBN

Autor

, ,

Povezane knjige - Naša preporuka

OVO JE MARKETING

Ne možete biti viđeni dok i sami ne naučite vidjeti

Godin, Seth

MARKETING & PR U STVARNOM VREMENU

Kako trenutačno uključiti svoje tržište, povezati se s klijentima, te stvoriti proizvode koji razvijaju vaše poslovanje u sadašnjem trenutku

Meerman Scott, David