OSNOVE MARKETINGA - Naruči svoju knjigu

OSNOVE MARKETINGA

Autor: Vranešević, Tihomir; Došen Ozretić, Đurđana; Pavičić, Jurica; i ostali autori
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2021
Broj stranica: 437

52,43 

Sveučilišni udžbenik koji izučava marketing na način da bi studenti kao budući aktvni sudionici i kreatori poslovnog okruženja na ispravan način sagledali osnove marketinga te ih primijenili kao sveobuhvatnu marketinšku filozofiju u svome budućem poslovanju.

Opis

O knjizi: 

U današnje vrijeme poslovanje bez marketinga ne ostvaruje svoje potencijale. Marketing je danas sveprisutan u različitim pojavnim oblicima a ono što se htjelo postići pisanjem ovakvog sveučilišnog udžbenika je upravo izučavanje marketinga na način kako bi ga se moglo primjereno izučavati na obaveznom kolegiju Osnove marketinga na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu.

 

Iz sadržaja

Poglavlje 1: Razvoj i uloga marketinga

Bit marketinga/Definiranje marketinga/Pristup tržištu u upravljanju marketingom/Trendovi i budućnost marketinga/Slučaj poglavlja: Mobilna aplikacija Brijuni Pocket Guide

Poglavlje 2: Stvaranje i razmjena vrijednosti kao temelj marketinga

Pojmovno određenje koncepta vrijednosti/Stvaranje i isporuka vrijednosti za potrošača/Proces stvaranja vrijednosti u svijesti potrošača/Uloga vrijednosti u kupnji/Slučaj poglavlja: Izgradnja i razmjena vrijednosti Muzeja čokolade

Poglavlje 3: Etika i društvena odgovornost marketinga

Odrednice i važnost marketinške etike/Društveno odgovoran i održiv marketing/Održiva i odgovorna potrošnja/Slučaj poglavlja: Zumići

Poglavlje 4: Marketing u globalnu i digitalnom okruženju

Marketing u globalnom okruženju/ Marketing u digitalnom okruženju/Digitalizacija u globalnom okruženju/Slučaj poglavlja: Uber

Poglavlje 5: Okruženje marketinga

Značajke i tipologija marketinškog okruženja/Unutarnje ili interno okruženje marketinga/Mikrookruženje kao dio vanjskog okruženja/Makrookruženje kao dio vanjskog okruženja/Demografska situacija i trendovi/Političke snage i zakonodavni okvir/Društveno kulturne snage/Prirodni resursi i održivost/Praćenje i reagiranje na promjene marketinškog okruženja/Slučaj poglavlja: HonJok-kultura samotnog života u Južnoj Koreji

Poglavlje 6: Istraživanja tržišta

Zadaže istraživanja tržišta/Proces istraživanja tržišta/Vrste istraživanja tržišta/Uzorcri i uzorkovanje/Slučaj poglavlja: Istraživanje utjecaja pandemije bolesti uzrokovane virusom COVID-19 na promjene u kupovnom ponašanju

Poglavlje 7: Ponašanje potrošača

Pojmovno određenje ponašanja potrošača/Psihološki čimbenici ponašanja potrošača/Društveni čimbenici ponašanja potrošača/Proces odlučivanja o kupnji/Slučaj poglavlja: Ožujsko pivo

Poglavlje 8: Segmentacija, odabir ciljnih tržišta i pozicioniranje

Segmentacija/Odabir ciljnih tržitša/Pozicioniranje/Slučaj poglavlja: Skintegra: ostvarivanje jedinstvene pozicije u svijetsi potrošača u visokoj konkurentnoj industriji

Poglavlje 9: Proizvodi i usluge

Što su proizvodi i usluge/Tržišna svojstva proizvoda i usluga/Razvoj novih proizvoda i usluga/Životni ciklus proizvoda i usluga/Slučaj poglavlja: Razvoj novih proizvoda: Istarsko pivo

Poglavlje 10: Cijena

Pojmovno određivanje cijena/Čimbenici procesa određivanja cijene/Metode određivanja cijena/Politike određivanja cijena/Slučaj poglavlja: Određivanje cijena u muzeju: primjer MUO-a

Poglavlje 11: Prodaja i distribucija

Uloga prodaje u poslovnim organizacijama i društvu/Upravljanje prodajnim procesima i prodajnim osobljem/Važnost i uloga kanala distribucije u stvaranju i isporuci vrijednosti/Trendovi u razvoju kanala distribucije/Upravljanje lancem dobave i stvaranje mreža za isporuku vrijednosti/ Disintermedijacija i uloga tehnologije/Stvaranje konkurentske prednosti putem kanala distribucije/Slučaj poglavlja: Netflix: suvremena tehnologija kao temelj stvaranja konkurentske prednosti u distribuciji videosadržaja

Poglavlje 12: Marketinška komunikacija

Značajke marketinške komunikacije/Komunikacija/Upravljanje marketinškom komunikacijom/Marketinški komunikacijski miks/Slučaj poglavlja: Pipi

Poglavlje 13: Planiranje i metrika marketinških aktivnosti

Marketinško planiranje/Marketinški plan/Slučaj poglavlja: Marketinško planiranje pri uvođenu novog proizvoda na tržište-Ruby čokolada Kraš

Poglavlje 14: Nositelji marketinških aktivnosti – karijera u marketingu

Poslovne pozicije u marketingu: titule i opisi/Potrebne vještine za rad u marketingu/Proces pronalaska posla/Slučaj poglavlja: Kako napraviti osobni marketinški plan

Dodatne informacije

Autor

Godina izdanja

Broj stranica

Karakter

ISBN

Izdavač