UPRAVLJANJE MARKAMA, II. izdanje - Naruči svoju knjigu

UPRAVLJANJE MARKAMA, II. izdanje

Brand management
Autor: Vranešević, Tihomir
Područje: Marketing
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2016
Broj stranica: 461
Uvez: Tvrdi

399,00 Kn

Rasprodano prvo izdanje autor je protumačio kao poziv od strane stručne i znanstvene javnosti da izda ovo drugo ponovljeno izdanje. Čitatelju će omogućiti spoznaju pojmova marke, branda, brand managementa i sl. Jesu li to sinonimi ili ne saznajte u ovoj stručnoj knjizi!

SKU: 136 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

VAŽNOST MARKE I UPRAVLJANJE MARKOM/ IDENTITET MARKE I ELEMENTI IDENTITETA MARKE/ STRATEŠKO UPRAVLJANJE MARKAMA/ ISKORIŠTAVANJE USPJEŠNIH MARAKA/ VRIJEDNOST I MJERENJE VRIJEDNOSTI MARKE/ PRIVATNE MARKE/ POSLOVNI SLUČAJEVI/ PREGLED HRVATSKIH MARAKA

O knjizi:

Proizvode se od pamtivijeka označivalo kako bi se znalo tko ih je proizveo i čije su vlasništvo. Iz te činjenice se dugo vremena razvijao tradicionalni koncept označivanja proizvoda markom i općenito upravljanja markom.

Početkom procesa globalizacije brojni su stručnjaci mislili da će to značiti i kraj lokalnih ili regionalnih maraka jer se one neće moći obraniti od najezde uspješnih globalnih maraka koje su se već potvrđivale na međunarodnim tržištima. Ali to se nije dogodilo. Čini se da je sve iznenadila otpornost lokalnih maraka. I to je pridonjelo potpuno novom sagledavanju važnosti maraka za tržišni uspjeh: veći se naglasak stavlja na simboličku i emocionalnu vrijednost maraka nego na generičku i funkcionalnu vrijednost proizvoda. U tome se može sagledati novi koncept upravljanja markama (brand managementa) u kojem tradicionalno promatranje da se marka primjenjuje za označavanje proizvoda i usluga treba odbaciti i prihvatiti novu zakonitost: da se proizvodi i usluge dodjeljuju markama koje su znatno važnija i stabilnija tržišna kategorija koja u današnjim okolnostima čini moćno oruđje ostvarivanja tržišnog uspjeha. To ujedno znači i odvajanje koncepta upravljanja markom od upravljanja proizvodom. Teško je očekivati da proizvod može imati toliku emocionalnu vrijednost kakvu mogu imati marke.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Accent

Karakter

stručna

Autor

Vranešević, Tihomir

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN