Opis
Iz sadržaja:
UVOD U MARKETINŠKO POSLOVANJE / Uvod u malo i srednje poduzetništvo / Ključna uloga marketinga u malom i srednjem poduzetništvu / Način pokretanja poslovanja / Vrste poslovanja u malom i srednjem poduzetništvu / MARKETINŠKO OKRUŽENJE / Marketniško umrežavanje u malom i srednjem poduzetništvu / Stvaranje povoljnih tržišnih prilika i analiza problema poslovanja u MSP u / MARKETINŠKO POSLOVANJE /Segmentacija i definiranje ciljanog tržišta / Prilagođavanje proizvoda / usluga i određivanje cijena u MSP –u / Izbor distribucijskog kanala i promocijskih aktivnosti u MSP –u / Strategija pozicioniranja i izgradnje marke u malom i srednjem poduzetništvu / Globalna orjentacija malog i srednjeg poduzetništva / Marketing plan srednjih poduzetnika / DODACI /Literatura / Internet stranice / Intervjui za potrebe knjige / Kazalo priloga / kazalo slika / Kazalo Tablica / Kazalo pojmova
O knjizi:
Osnovni je cilj ove knjige pružiti specifična znanja iz marketinga kojima će se mali i srednji poduzetnici moći koristiti u svojoj poslovnoj praksi. Nedovoljna znanja iz marketinga, a posebice slaba primjena marketinških načela u malom i srednjem poduzetništvu pokazali ključan su uzrok njihova neuspjeha. Stoga su u knjizi prikazani mnogobrojni pozitivni primjeri iz poslovne prakse, uglavnom iz Hrvatske, pripremljeni posebno kako bi se prikazalo stvarno stanje primjene marketinga u malom i srednjem poduzetništvu te kako bi čitatelj stekao važna dodatna praktična znanja.Knjiga je podijeljena u tri cjeline (Uvod u marketinško poslovanje u malom i srednjem poduzetništvu, Marketinško okružje u malom i srednjem poduzetništvu i Marketinško poslovanje u malom i srednjem poduzetništvu) i 12 poglavlja koja koncepcijom i sadržajem, popraćena mnogobrojnim primjerima i savjetima, omogućuju stjecanje nužnog znanja iz područja primjene marketinga u mlom i srednjem poduzetništvu. Prva četiri poglavlja nude uvod u područje, odnosno pomažu čitatelju da sazna više o ulozi marketinga, načina pokretanja posla te vrstama poslovanja u malom i srednjem poduzetništvu. Slijede 5. I 6. poglavlje o marketinškom okružju u kojimm se dodatno razjašnjava važnost poslovnog umrežavanja za male i srednje poduzetnike te opisuje proces analiziranja vanjskih čimbenika i prilika za poslovanje u malom i srednjem poduzetništvu. Sedmo poglavlje opisuje proces definiranja ciljnog tržišta i potreba potrošača, a osmo i deveto detaljno opisuju načine upravljanja ključnim elementima marketinškog miksa (prilagođavanje proizvoda i usluga, određivanje cijena, izbor kanala distribucije, specifičnosti promodžbi) u malom i srednjem poduzetništvu. Preostala tri poglavlja knjige objašnjavaju strategije pozicioniranja i izgradnje marke, globalnu orijentaciju te izradu strateškog marketinškog plana u malom i srednjem poduzetništvu. Kao sveučilišni udžbenik, knjiga je namijenjena prije svega studentima ekonomskih fakulteta u izučavanju marketinga malih i srednjih poduzeća te za mnoge druge predmete na smjerovima koji se bave poduzetništvom i razvojem malog i srednjeg poduzetništva. Bit će korisna i mnogobrojnim menadžerima i malim i srednjim poduzetnicima koji žele poslovati u skladu sa suvremenim načelima marketinškog poslovanja te onima koji tek namjeravaju pokrenuti novo poslovanje ili unaprijediti postojeće.