MARKETING MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA, 2016 - Naruči svoju knjigu

MARKETING MALIH I SREDNJIH PODUZEĆA, 2016

Marketing savjetnik za poduzetnike i menadžere
Autor: Renko, Nataša; Brečić, Ružica
Područje: Marketing
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2016
Broj stranica: 310
Uvez: Meki

169,00 Kn

Knjiga nastoji pružiti specifična znanja iz marketinga koja će se moći primjenjivati u poslovnoj praksi malog i srednjeg poduzetništva. Namijenjena je studentima kojima će ubrzati ulazak na tržište rada, ali i kao nadahnnuće malim i srednjim poduzetnicima te početnicima u poduzetništvu!

SKU: 1268 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

UVOD U MARKETINŠKO POSLOVANJE / Uvod u malo i srednje poduzetništvo / Ključna uloga marketinga u malom i srednjem poduzetništvu / Način pokretanja poslovanja / Vrste poslovanja u malom i srednjem poduzetništvu  / MARKETINŠKO OKRUŽENJE / Marketniško umrežavanje u malom i srednjem poduzetništvu / Stvaranje povoljnih tržišnih prilika i analiza problema poslovanja u MSP u / MARKETINŠKO POSLOVANJE /Segmentacija i definiranje ciljanog tržišta / Prilagođavanje proizvoda / usluga i određivanje cijena u MSP –u / Izbor distribucijskog kanala i promocijskih aktivnosti u MSP –u / Strategija pozicioniranja i izgradnje marke u malom i srednjem poduzetništvu / Globalna orjentacija malog i srednjeg poduzetništva / Marketing plan srednjih poduzetnika  / DODACI /Literatura / Internet stranice / Intervjui za potrebe knjige / Kazalo priloga / kazalo slika / Kazalo Tablica / Kazalo pojmova

O knjizi: 

Osnovni je cilj ove knjige pružiti specifična znanja iz marketinga kojima će se mali i srednji poduzetnici  moći koristiti u svojoj poslovnoj praksi. Nedovoljna znanja iz marketinga, a posebice slaba primjena marketinških načela u malom i srednjem poduzetništvu pokazali  ključan su uzrok njihova neuspjeha. Stoga su u knjizi prikazani mnogobrojni pozitivni primjeri iz poslovne prakse, uglavnom iz Hrvatske, pripremljeni posebno kako bi se prikazalo stvarno stanje  primjene marketinga u malom i srednjem poduzetništvu  te kako bi čitatelj stekao važna dodatna praktična znanja.Knjiga je podijeljena u tri cjeline (Uvod u marketinško poslovanje u malom i srednjem poduzetništvu, Marketinško okružje u malom i srednjem poduzetništvu i Marketinško poslovanje u malom i srednjem poduzetništvu)  i  12 poglavlja koja koncepcijom i sadržajem, popraćena mnogobrojnim primjerima i savjetima,  omogućuju stjecanje nužnog znanja iz područja primjene marketinga u   mlom i srednjem poduzetništvu.  Prva četiri poglavlja nude uvod u područje, odnosno pomažu čitatelju da sazna više o ulozi marketinga,  načina pokretanja posla te vrstama poslovanja u malom i srednjem poduzetništvu. Slijede 5. I 6. poglavlje o marketinškom okružju u kojimm se dodatno razjašnjava važnost poslovnog umrežavanja za male i srednje poduzetnike te opisuje proces analiziranja vanjskih čimbenika i prilika za poslovanje u malom i srednjem poduzetništvu. Sedmo poglavlje opisuje proces  definiranja ciljnog tržišta i potreba potrošača, a osmo i deveto detaljno opisuju načine upravljanja ključnim elementima marketinškog miksa (prilagođavanje proizvoda i usluga, određivanje cijena, izbor kanala distribucije, specifičnosti promodžbi) u malom i srednjem poduzetništvu. Preostala tri poglavlja knjige objašnjavaju strategije pozicioniranja i izgradnje marke, globalnu orijentaciju te izradu strateškog marketinškog plana u  malom i srednjem poduzetništvu. Kao sveučilišni udžbenik, knjiga je namijenjena prije svega studentima ekonomskih fakulteta u izučavanju marketinga malih i srednjih poduzeća te za mnoge druge predmete na smjerovima koji se bave poduzetništvom i razvojem malog i srednjeg poduzetništva. Bit će korisna i mnogobrojnim menadžerima i malim i srednjim poduzetnicima koji žele poslovati u skladu sa suvremenim načelima marketinškog poslovanja te onima koji tek namjeravaju pokrenuti novo poslovanje ili unaprijediti postojeće.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Školska knjiga

Karakter

udžbenik

Broj stranica

Uvez

Meki

Autor

,

ISBN