Opis
Iz sadržaja:
EKONOMIKA SPORTA KAO ZNANSTVENO-NASTAVNA DISCIPLINA / Definicija, predmet i zadaća ekonomike sporta / Metode istraživanja u ekonomici sporta / Povezanost i odnos ekonomike sporta s drugim znanstvenim disciplinama / Ekonomika sporta kao nastavna disciplina / Mjesto i uloga ekonomike sporta u ekonomskoj strukturi gospodarskih i društvenih djelatnosti / Pregled znanstvenih istraživanja u ekonomici sporta / VALORIZACIJA DRUŠTVENIH I EKONOMSKIH UČINAKA SPORTA / Temeljne značajke sporta / Sport u Hrvatskoj / Financiranje sporta / Valorizacija ekonomskih učinaka sporta / Valorizacija ekonomskih učinaka sporta u turizmu / EKONOMIKA POSLOVANJA SPORTSKIH ORGANIZACIJA / Ekonomika resursa u djelatnosti sporta / Ekonomika rada u sportu / Raspodjela sredstava sportskih organizacija / Pokazatelji ekonomske uspješnosti poslovanja / MENADŽMENT I PODUZETNIŠTVO / Razvoj i funkcije menadžmenta / Odnos menadžmenta i poduzetništva / Karakteristike suvremenog menadžmenta / Menadžment u sportu / Poduzetništvo u sportu / MEADŽMENT I PODUZETNIČKI PROGRAMI U SPORTU I KOMPLEMENTARNIM DJELATNOSTIMA / Metodološke osnove poduzetničkih programa u sportu i komplementarnim djelatnostima / Menadžment i poduzetnički programi u sportu / Menadžment i poduzetnički programi sporta u turizmu / Menadžment i poduzetnički programi u industriji sportskih proizvoda / OSNOVE MARKETINGA U SPORTU / Uvod u marketing / Obilježja društvenog marketinga / Marketing u sportu ili sportski marketing / Karakteristike i veličina “sportskog tržišta” / Marketing mix / Primjena marketinga u sportu / Sponzorstvo u sportskom marketingu / Zaključak /