Opis
Iz sadržaja:
Predgovor/ 1. Temeljna obilježja ugostiteljske djelatnosti/ / 2. Ekonomika ugostiteljskih poduzeća/ 3. Sredstva reprodukcije u ugostiteljskom poduzeću/ 4. Teorija troškova u ugostiteljstvu/ 5. Poslovni rezultat ugostiteljskih poduzeća / 6. Uspješnost i ekonomska mjerila uspješnosti poslovanja ugostiteljskog poduzeća / 7. Politika cijena u ugostiteljstvu/ 8. Principi prodaje u ugostiteljstvu/ 9. Ekonomika investicija u ugostiteljstvu/ Literatura/ Popis tablica/ Popis slika
O knjizi:
Ugostiteljska poduzeća djeluju na dinamičnom turističkom tržištu podložnom stalnim promjenama pod utjecajem trendova turističke ponude i potražnje. U takvom okruženju primjena ekonomskih načela i kriterija poslovanja postaju imperativ uspješnog poslovanja ugostiteljskih poduzeća. Karakteristike ugostiteljskih uslluga, s jedne strane, i posebitosti turističkog tržišta, s druge strane, utjecale su na izdvajanje ekonomike ugostiteljskih poduzeća iz opće poduzeća i oblikovanje posebne znanstvene i nastavne discipline.