Opis
O knjizi:
Cilj udžbenika je pomoći u proširivanju znanja i spoznaja o skrivenim dimenzijama ekonomskih zakonitosti po kojima se turizam razvija te upozoriti nas na to s kojim se sve izazovima moramo uhvatiti u koštac kako bi budući razvoj turizma u Hrvatskoj bio učinkovitiji i usmjeren prema optimalnom korištenju svih resursa i njihovoj transformaciji od komparativne do konkurentske prednosti.
Autori vjeruju da će se udžbenikom koristiti svi oni koji u privatnom, javnom, odnosno neprofitnom sektoru sudjeluju u razvoju turizma i svakog dana donose važne odluke. Knjigom se mogu koristiti stručnjaci praktičari u turističkim zajednicama, Ministarstvu turizma, hotelskim organizacijama, turističkim agencijama te svi oni koje zanima turizam.
Iz sadržaja:
PREDGOVOR
I. UVOD U SUSTAV TURIZMA
1. Turizam – terminologija, klasifikacija i povijesni razvoj 22
2. Turističko tržište – potražnja, ponuda i trendovi
3. Organizacijska struktura turizma
II. TEMELJNE KOMPONENTE SUSTAVA TURISTIČKE PONUDE
4. Turistički resursi i atrakcije
5. Ugostiteljska djelatnost
6. Međuzavisnost turizma i prometa
7. Turističko posredništvo
III. TEMELJNE FUNKCIJE I EKONOMSKI UČINCI TURIZMA
8. Turizam u nacionalnom gospodarstvu
9. Ekonomske funkcije turizma
10. Neekonomske društvene funkcije turizma
11. Turistička potrošnja – ekonomski učinci turizma
IV. RAZVOJ TURIZMA – ISTRAŽIVANJE, PLANIRANJE I POLITIKA
12. Izvori i metode prikupljanja podataka u istraživanju turističkih tržišta
13. Turistička destinacija
14. Planiranje i održivi razvoj turizma
15. Turistička politika u organizacijskom sustavu turizma