INTERNET MARKETING - Naruči svoju knjigu

INTERNET MARKETING

Za hotele, restorane i turizam
Autor: Cox, Barbara
Područje: Turizam
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2005
Broj stranica: 365
Uvez: Tvrdi

290,00 Kn

SKU: 897 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

Kako se pojaviti i ostati na internetu/ Kako se istaknuti u gomili; pozicioniranje, publika i ciljevi/ Više od dobrog izgleda: sadržaj internetskih stranica/ Dojam: izgled i organizacija web sitea/ Prijemčivost. Online rezervacije i ostale interaktivne funkcije/ Kako biti pronađen? Portali, vortali, pretraživači, direktoriji/ Oglašavanje na internetu. Linkovi, banneri, tileovi i ostalo/ Promidžba i oglašavanje/ Marketing putem e-pošte/ Tehnike elektroničke pošte/ Priprema e-poruke

O knjizi:

Na koji način hotelijersko-ugostiteljska industrija u svom poslovanju koristi internet za djelotvorni marketing?
Kako poboljšati poslovanje putem interneta?
Internet marketing za hotele, restorane i turizam ukazat će vam na sve mogućnosti poboljšanja rada vaše djelatnosti i to koristeći marketing putem interneta. Knjiga je pisana razumljivim jezikom te s mnoštvom primjera i ilustracija.
Na temelju najsuvremenijih sadržaja i koncepata, ova knjiga, ujedno i udžbenik, pokazuje svima u hotelijersko-ugostiteljskoj industriji, od voditelja marketinga do direktora hotela, kako upotrijebiti internet u svrhu povećanja poslovanja na domaćem i stranom tržištu. Studentima, koji namjeravaju ući u hotelijersku industriju kroz menadžment hotela, restorana ili kasina, treba snažno polazište u Web marketingu kako bi uspjeli doprijeti do budućih poslodavaca.
Naučite kako najveći svjetski lanci, ali i najmanji obiteljski hoteli mogu upotrijebiti dokazane internetske strategije kako bi učvrstili i uvećali prodaju te poboljšali odnose s potrošačima.
Sagledavajući tuđa iskustva i poslovne uspjehe, naučit ćete kako čak i najmanji pansioni, restorani brze hrane ili kasina mogu biti uspješniji od svojih najvećih konkurenata.
Analizirajući i uspoređujući principe i strategije, studenti će uvidjeti kako uspješan Web marketing može ostvariti svoje rezultate.
Pregledi poglavlja, pojmovnik te ilustracije, olakšavaju čitatelju prolaz kroz suvremena saznanja o pozicioniranju na tržištu, pronalaženju ciljne skupine, dizajnu i sadržaju web sitea, te e-mail marketingu.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

M plus

Karakter

stručna

Autor

Cox, Barbara

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN