Opis
Iz sadržaja:
Knjiga govori o svim aspektima poslovanja nove ekonomije i kako se uspješno nositi s promjenama i nepredvidivostima našeg doba. Različitost i darovitost kao glavna konkurentska prednost. Ozbiljne teme su obrađene kao izuzetno zabavno i korisno štivo. Knjiga govori o svim aspektima poslovanja nove ekonomije i kako se uspješno nositi s promjenama i nepredvidivostima našeg doba. Različitost i darovitost kao glavna konkurentska prednost. Ozbiljne teme su obrađene kao izuzetno zabavno i korisno štivo.
Funky Business kritičari su prozvali manifestom novog poslovnog doba. Uza svu ozbiljnost sadržaja, ova je knjiga pisana na vrlo svjež, zabavan i duhovit način pa se može preporučiti za čitanje baš svakome. Funky Business je i u Hrvatskoj, kao što je slučaj diljem svijeta, jedan od najprodavanijih naslova u sferi stručne literature i publicistike. Autori ove knjige nalaze se među 50 najutjecajnijih mislilaca menadžmenta na svijetu.
Knjiga je prvi put objavljena koncem 2000. godine i od tada ne silazi sa ljestvica najčitanijih naslova s područja menadžmenta. Do sada je doživjela dvadeset i osam izdanja na dvadeset i pet jezika. Uz izvorno švedsko, nekoliko engleskih (britansko, američko i južnoafričko izdanje), knjiga je u samo dvije godine postojanja prevedena još na finski, norveški, njemački, japanski, kineski (mandarinski i na dijalekt han), korejski, nizozemski, francuski, španjolski, talijanski, ruski, estonski, poljski, turski, japanski, madarski, portugalski (brazilsko izdanje), slovenski, latvijski i naravno hrvatski jezik. Različitost tvrtkama pruža konkurentnost, smatraju autori. Danas su uspješne tvrtke takve upravo zato što nadahnjuju i potiču darovitost, podupiru vještinu slobodnog razmišljanja i drukcije nacine rada. No isto vrijedi i za svakog pojedinca – svatko od nas, kažu nam funksteri, treba dosegnuti taj novi svijet utemeljen u posvemašnjoj primjeni osobne darovitosti i biti spreman za bespoštednu e(mocionalnu)-trgovinu.