Opis
O knjizi:
Cilj je ove knjige definirati teme ključne za razumijevanje inovacije kako bi bi se ostvarilo održivo poslovanje u idućem desetljeću. Osmišljena je da posluži kao multidisciplinarna informacijska poveznica jer u stvarnosti postoji potreba suradnje različitih dionika koji se suočavaju s poslovnim izazovima. Načela koja se analiziraju rezultat su međunarodnih istraživanja mnogih znanstvenika – to su dokazane teorije koje dodaju vrijednost poduzeću i krajnjem kupcu. Analizirane su brojne realne postavke kako bi se osiguralo razumijevanje mnogih pojmova na kojima se temelji prepoznavanje inovativnosti kao globalnog fenomena. Integrirani poslovni slučajevi u svakom poglavlju usredotočuju se na inovativna poduzeća. (Iz predgovora)
Iz recenzija:
U knjizi je obrađena aktualna materija vezana za razvoj i komercijalizaciju inovacija te su predstavljeni najvažniji teorijski koncepti na kojima se zasniva održivo poslovanje. Prikazani poslovni slučajevi služe kao osnova za bolje razumijevanje predstavljenih koncepata. Knjiga pridonosi osuvremenjivanju postojeće ekonomske literature i osim znanstvene vrijednosti ima pedagošku i edukacijsku implementacijsku vrijednost u nastavnom procesu prijediplomskih i diplomskih ekonomskih i tehničkih studija te objedinjuje znanja potrebna studentima, ali i praktičarima koji se bave problematikom inovativnosti i održivog poslovanja. – akademik Ivo Šlaus
Knjiga pridonosi razumijevanju odnosa inovativnosti i održivog poslovanja. S obzirom na relevantnost analiziranih tema koje su aktualne u ekonomskoj znanosti, postoji društveni interes za objavom knjige. Način na koji autorica obrađuju teme i poslovne slučajeve u knjizi pokazuje da predmetno-logička raščlamba teksta odražava sustavan i seriozan teorijski pristup razumijevanju inovativnosti i održivosti poslovanja na tržištu. Autorica ukazuju na potrebu uvažavanja holističkog pristupa kako bi se smanjila opasnost od prevelike rascjepkanosti inovativnog znanja u manje cjeline te kako bi se ispunila važna ekonomska uloga u uvjetima sve bržega tehnologijskog razvitka poduzetništva, gospodarstva i cjelokupnog društva. – prof. dr. sc. Maruška Vizek
Knjiga u potpunosti zadovoljava temeljne metodološke kriterije te su teme vezane za inovacije i održivo poslovanje analitički i problemski obrađene. Navedeni su brojni poslovni primjeri, zbog čega će čitatelj lakše razumjeti sadržaje koji su teoretski obrađeni. Vidljivo je da autorica izvrsno poznaju predmetnu materiju i da nastoji povezati elemente inovativnog i održivog poslovanja te objasniti pojedine poslovne slučajeve i procese u cjelokupnom kontekstu. Uzimajući u obzir značaj inovativnosti i održivog razvoja za svako nacionalno gospodarstvo, ova je knjiga nezaobilazni materijal koji može poslužiti i gospodarstvenicima jer obrađuje najvažnije probleme vezane za inovativne procese i održivi razvoj s kojima se poduzeća susreću u svakodnevnom poslovanju. Stoga su društveni interes i korisnost knjige neupitni za generacije studenata, ali i poduzetnike. – izv. prof. dr. sc. Bojan Morić Milovanović
Iz sadržaja:
Predgovor…………………………………………………………………. 9
1. Razoj inovacija………………………………………………….….. 15
2. Inovacijska politika u Europskoj Uniji………………….… 51
3. industrijski razvoj u Europi……………………………….….. 71
4. Pametna specijalizacija…………………………………….…… 89
5. Inovacijska strategija i modeli za razvoj inovacija…… 105
6. Upravljanje inovacijama………………………………………. 129
7. Intelektualno vlasništvo……………………………………….. 145
8. nabava inovativnih rješenja………………………………….. 169
9. Pokazatelji inovativnosti………………………………………. 201
10. Pametni gradovi…………………………………………….…… 215
Literatura………………………………………………………………. 235
Popis slika……………………………………………………………… 255
Popis tablica……………………………………………………..…… 256
Popis grafova……………………………………………………..….. 258
Popis kratica………………………………………………………..… 259
Kazalo pojmova…………………………………………………..…. 264
O autorici…………………………………………………………..….. 271