MENADŽMENT HUMANIH RESURSA U MARKETINGU - Naruči svoju knjigu

MENADŽMENT HUMANIH RESURSA U MARKETINGU

Sadrži zbirku menadžerskih alata
Autor: Gutić, Dragutin; Rudelj, Siniša
Područje: Ljudski potencijali
Karakter: udžbenik
Godina izdanja: 2011
Broj stranica: 469
Uvez: Tvrdi

240,00 Kn

Knjiga je novost na tržištu marketinške literature i još jednom kao takva potvrđuje suvremeno shvaćanje granica i sadržaja marketinškog upravljanja (marketing menadžmenta). Alati koje autori nude marketing menadžerima, ali i onima koji će to postati, zasigurno će im omogućiti da izvrsno dizajniraju ljudske resurse kao najvrjedniji segment svake marketing organizacije.

SKU: 921 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

PREDGOVOR/ UVOD/ ORGANIZACIJSKI ASPEKTI MENADŽMENTA HUMANIH RESURSA/ INFORMACIJSKI SUSTAV HUMANIH RESURSA/ MENADŽMENT HUMANIH RESURSA U MARKETINGU/ PRIMANJE KANDIDATA/ TRENINZI I ŠKOLOVANJE/ OCJENJIVANJE USPJEŠNOSTI / ANALIZA POSLA/ RAZVOJ HUMANIH RESURSA/ MOTIVACIJA / ANALIZA HUMANIH RESURSA/ KONFLIKTI (SUKOBI) / STRES/ UMJESTO ZAKLJUČKA

POPIS SLIKA/ POPIS TABLICA/ LITERTURA

O knjizi:

HUMANI RESURSI SU TEMELJ KONKURENTSKE PREDNOSTI! U ovoj knjizi je zastupljena teza kako u suvremenim uvjetima humani resursi direktno utječu na čulima dostupne i nedostupne čimbenike organizacije te samu održivost organizacija. Proučavajući humane resurse kao korijensku metaforu, autori argumentirano iznose i pojmovna razgraničenja, po kojima ljudi u organizacijama (posebno u svezi marketinga) nisu kadrovi potencijali, niti element procesa, već koncentrirani um, izvor intelekta i intelektualnog kapitala, bit procesa, performansa i ishod. Ljudi su u organizacijama najvažniji soft čimbenik i temeljni resurs pa stoga treba najveću pozornost posvetiti procesima koji su s njima povezani. Naglašavajući tezu o kulturološkoj zavisnosti i predodređenosti organizacijskih ishoda, u temeljima uspjeha autori vide: znanje i upravljanje njime; organizacijsku kulturu; strateški menadžment; inovativnost i timsku koordinaciju; globalnu i ciljnu usmjerenost s orijentacijom na klijente i zajedničko učenje. Nužnost promjene paradigme menadžmenta treba tražiti uvažavajući prvenstveno mogućnosti ljudskog uma – u intuiciji, ljudskoj mašti, nelinearnom aspektu, imaginaciji i nivou temeljnih pretpostavki, uz stavljanje naglaska na raznolikosti te promjene samih temelja menadžmenta. U navedenom smislu ova knjiga, koja na znanstveno prihvatljiv način daje izvrsnu osnovu za novi pristup ljudima u marketingu – odnosno humanim resursima (kako ih autori nazivaju), predstavlja originalno djelo. U suvremenim uvjetima, ljudi u organizacijama imaju sasvim nov način rada i razmišljanja, jer su pojedinci sa svojim potrebama, stavovima i percepcijom istinski subjekti u društvenim skupinama i na radu. Njihova uloga se toliko promijenila da se danas, bez sustavnog izučavanja interakcija, ponašanja, stavova, motivacije i zadovoljstva, novi menadžment (s temeljnim paradigmama u smislu environmentalističkog i entropijskog) i njegova implementacija – ne može ni zamisliti. U pragmatičnom smislu, ova knjige  približava kognitivne procese povezane s nužnošću proaktivnog menadžmenta, jer se svako poduzeće aktivno mora baviti humanim resursima, što se organizacijski izvodi preko centra humanih resursa ili konzultantskih usluga. Sukladno navedenom, neprijeporna kompleksnost problematike odredila je da knjiga ima 14 poglavlja i 55 osnovnih naslova te sadrži čitav niz menadžerskih alata povezanih s pitanjem humanih resursa.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

udžbenik

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

Autor

,

ISBN

Izdavač