Opis
Iz sadržaja – poglavlja:
Uvod/ Naručivanje sladoleda/ Kad vaš susjed ode Bogu na ispovijed/ Ljubav i prostitutka u kampusu/ Prljavo rublje/ Od neznalice do zvijezde/ Tajna izravnog trgovca s TV-a/ Vaš novac za vaš život/ Pričanje priča na Havajima/ Autoritet u muškoj kupaonici/ Naš predsjednik vozi Bubu/ Gorilina taktika preživljavanja i bračni užici/ U logici je štos/ Posljednje iskušenje u punoj smočnici/ Operacije na mozgu za neznalice/ Eksplozija strasti/ Masovna obmana i druge dobre marketinške zamisli/ Državno zasjedanje pustinjaka/ Zbirka repova zrakoplova/ Upomoć, vatra!/ Motorne sanjke napadaju/ Glupo i jednostavno/Pobjeda uz zakonito podmićivanje/ Cjepidlačenje uistinu pomaže/ Tajna vojne žvakaće gume/ Vodite ljubav s mogućim kupcem/ Glavna nagrada/ Napadno zavođenje treće vrste/ Šljap, šljap, baš sam bio u kadi/ Proizvodnja hormona/ Najsnažnija sila u prodjai/ Epilog – Dobili ste oruđe/ Dodatak A – Preporučeno štivo/ Dodatak B – Treća vrsta se nastavlja – Dodatak C – Radni listovi
O knjizi:
Dramatično povećajte svoju sposobnost prodavanja i naučite kako nadzirati misli svoje potencijalne stranke pomoću 30 psiholoških okidača kojima ćete motivirati stranku, utjecati na nju i uvjeriti je u kupovinu.
• Otkrijte tajnu koju poznaje samo malo prodajnih stručnjaka, a njome možete udvostručiti odaziv na ponudu.
• Otkrijte kako ćete u strankama probuditi osjećaj krivnje, tako da će jednostavno morati kupiti vaš proizvod.
• Otkrijte kako pomoću jednostavne prodajne tehnike ovladati nemogućom situacijom i okrenuti je u svoju korist.
U knjizi Okidači Sugarman piše o načelima koja je upoznao u direktnom marketingu, ali se mogu upotrijebiti i na području klasične osobne prodaje u obliku 30 djelotvornih tehnika koje naziva »psihološki okidači«. Psihološki okidači djelotvorno utječu na potencijalnu stranku, motiviraju je i uvjere u pozitivnu odluku o kupovini. Već s poznavanjem samo nekih od trideset okidača svaki prodavač ili osoba koja se bavi marketingom može doslovno nadzirati misli potencijalne stranke i dramatično povećati svoj prodajni uspjeh.
Ova dragocjena knjiga nudi dosjetljive i djelotvorne savjete za sve osobe koje se bave prodajom, oglašavanjem i marketingom.