PRIMIJENJENO PODUZETNIŠTVO – ZBIRKA TEKSTOVA - Naruči svoju knjigu

PRIMIJENJENO PODUZETNIŠTVO – ZBIRKA TEKSTOVA

Autor: Grupa autora
Područje: Poduzetništvo
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2006
Broj stranica: 736
Uvez: Tvrdi

199,50 Kn

Nema na zalihi

Knjiga nije dostupna!

SKU: 672 Kategorija:

Više o knjizi – recenzije i sadržaj

Iz sadržaja:

MALO I SREDNJE PODUZETNIŠTVO/ PODUZETNIČKA STRATEGIJA I PODUZETNIČKA KULTURA/ PROFIL HRVATSKIH MALIH PODUZETNIKA POČETNIKA/ AMALL BUSINESS ADMINISTRATION/ PODUZETNIČKE ZONE/ HRVATSKO OBRTNIŠTVO/ HRVATSKO OBITELJSKO PODUZETNIŠTVO/ DVA POGLEDA NA ŽENSKO PODUZETNIŠTVO/ TURISTIČKO PODUZETNIŠTVO/ PODUZETNIČKI POREZI, DOPRINOSI I PRISTOJBE/ STUDENTSKE UPISNE PREFERENCIJE: RAZLOZI UPISA NA STUDIJ/ BIBLIJSKO PODUZETNIŠTVO/ MARKETING U JAVNIM SLUŽBAMA/ MULTILEVEL MARKETING/ IZRAVNI MARKETING/ MARKETINŠKA BAZA PODATAKA/ RAZVOJ NOVIH PROIZVODA/ LEASING KAO MARKETINŠKA METODA PLASMANA I STRATEGIJA KUPOPRODAJE PRAVA/ FRANŠIZA U MALOPRODAJI/ MOĆ PASIVNIH PRIHODA/ LOJALNOST I MARKA/ BONUS KARTICE – KARTICE LOJALNOSTI/ PROCES KUPNJE/ ODNOSI S JAVNOŠĆU/ MARKETINŠKI MEDIJ/ KOMUNIKACIJA PUTEM INTERNETA/ ELEKTRONIČKO POSLOVANJE U PODUZETNIŠTVU/ ELEKTRONIČKO POSLOVANJE – IZVOR NOVIH POSLOVNIH MOGUĆNOSTI/ TRŽIŠTA OSIGURANJA/ KONFLIKT I PREGOVARANJE/ PREGOVARAČKE VJEŠTINE/ MALE TVRTKE I MENADŽMENT/ MENADŽERI PODUZETNIČKIH TVRTKI/ CLUSTERI – NOVI MODELI RAZVOJA/ INDIVIDUALNO I SKUPNO ODLUČIVANJE/ UPRAVLJANJE KVALITETOM/UPRAVLJANJE LANCEM VRIJEDNOSTI/ SVJETSKI POSLOVNI OBIČAJI/ SPORAZUM O STABILIZACIJI I PRIDRUŽIVANJU/ PRAVNI ASPEKT PREGOVORA/ UGOVOR O PRODAJI – KUPOPRODAJNI UGOVOR/ UGOVOR O ZAJMU I UGOVOR O KREDITU/ UGOVOR O RADU, UGOVOR O DIJELU I MENADŽERSKI UGOVOR/ ZAKON O JAVNOJ NABAVI/ ZAKON O POMORSKOM DOBRU I MORSKIM LUKAMA/ ZAKON O ELEKTRIČNOJ TRGOVINI/ OSIGURANJA I DRŽAVNA REGULACIJA/ RAČUNOVODSTVO MALIH PODUZETNUIKA/ ANALIZA FINANCIJSKIH IZVJEŠĆA PODUZETNIKA/ TROŠKOVI I UPRAVLJANJE TROŠKOVIMA/ FINANCIRANJE PODUZETNIŠTVA/ MUDROSLOVNI PODUZETNIČKI POTPURI

 

O knjizi:

Cjelukupan prikaz zakona, normi, strategija, marketinga, odnosa s javnošću…i svih ostalih važnih čimbenika koji čine dobrog ekonomista, managera, poduzetnika.
Nezaobilazna literatura za sve sadašnje i buduće poduzetnike, studente ekonomije i ostalu populaciju zainteresiranu za poduzetništvo.

Recenzija:

Uspoređujući teoriju i praksu razvoja poduzetništva u razvijenim tržišnim gospodarstvenim i u Hrvatskoj, autori su predmetnu materiju maksimalno približili krajnjem čitatelju. Učinjeno je to na način kako se to radi, primjerice u SAD-u (poznati readingsi), kako bi se čitateljima na posebno priređen način predstavila problematika koja se proučava u sklopu neke znanstvene ili stručne discipline.

Prof. dr. sc. Marcel Meler

Dodatne informacije

Godina izdanja

Karakter

stručna

Uvez

Tvrdi

Autor

Grupa autora

Broj stranica