PSIHOLOGIJA POTROŠNJE U MARKETINGU - Naruči svoju knjigu

PSIHOLOGIJA POTROŠNJE U MARKETINGU

Autor: Brown, Stephen; Foxall, Gordon R.; Goldsmith, Ronald E.
Područje: Psihologija i osobni razvoj
Karakter: stručna
Godina izdanja: 2007
Broj stranica: 294
Uvez: Tvrdi

30,66 

Knjiga prvenstveno namijenjena menadžerima želi pokazati kako psihologija može pomoći u dolaženju do važnih spoznaja o potrošačkom ponašanju. Naglasak je stavljen na primjenjivost rezultata istraživanja u razvoju i implementaciji marketinških planova.

SKU: 489 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja:

SLIKE/ TABLICE/ PREDGOVOR/ MARKETING I POTROŠAČKO PONAŠANJE/ Marketing usmjeren na potrošača/ Odlučivanje potrošača/ SPOZNAJA POTROŠAČA/ Perceptivni procesi/ Kognitivno i bihevioralno učenje/ Stavovi i ponašanje/ POTROŠAČ KAO OSOBA/ Motivacija i životni stil/ Ličnost/ POTROŠAČKO OKRUŽENJE/ Potrošači u kontekstu/ Potrošači u društvu/ Pranje prozora: Postmodernizam u istraživanju tržišta/ LITERATURA/ KAZALO POJMOVA

Dodatne informacije

Godina izdanja

Izdavač

Naklada Slap

Karakter

stručna

Autor

Brown, Stephen

Broj stranica

Uvez

Tvrdi

ISBN