Opis
O knjizi:
Temeljni cilj knjige jest pružiti čitateljima spoznaje o aktualnim trendovima u međunarodnoj trgovini, suvremenim teorijama međunarodne trgovine, porastu važnosti trgovine uslugama, e-trgovini koja transformira način sudjelovanja poduzeća na međunarodnom tržištu, utjecaj Industrije 4.0 na međunarodnu trgovinu, ali ne zanemaruje ni važnost trgovinskih politika i diplomacije te odnos međunarodne trgovine i održivog razvoja, kao tranzicije na kružno gospodarstvo. U knjizi se također obrađuje i utjecaj pandemije bolesti COVID-19 na međunarodnu trgovinu, a neki od aspekata utjecaja poput porasta važnosti digitalne trgovine, povećane svijesti o otpornosti lanaca opskrbe te naglašene potrebe za međunarodnom suradnjom i koordinacijom ostaju relevantni i nakon završetka pandemije, oblikujući budući smjer svjetske trgovine.
Iz sadržaja:
TRENDOVI U MEĐUNARODNOJ TRGOVINI
PREGLE NOVIH TEORIJA MEĐUNARODNE TRGOVINE ROBA I USLUGA
SUVREMENI IZVORI KOMPARATIVNIH I KONKURENTSKIH PREDNOSTI
UTJECAJ INDUSTRIJE 4.0 NA MEĐUNARODNU TRGOVINU
MEĐUNARODNA DIGITALNA TRGOVINA
STVARANJE VRIJEDNOSTI I KONKURENTNOST
RAZVOJ DIGITALNOG PODUZETNIŠTVA
GLOBALNI LANCI VRIJEDNOSTI 4.0
ULOGA TRGOVINSKE POLITIKE I EKONOMSKE DIPLOMACIJE U JAČANJU KONKURENTNOSTI
UTJECAJ MEĐUNARODNE TRGOVINE NA ODRŽIVI RAZVOJ