Opis
Iz sadržaja :
UVOD/ EVOLUCIJA I RAZVOJ MALOPRODAJE/ ULOGA MARKE U UPRAVLJANJU KATEGORIJOM/ SHOPPER MANAGEMENT/ STRATEGIJE U MALOPRODAJI I U INDUSTRIJI ROBE ŠIROKE POTROŠNJE/ OSNOVE CATEGORY MANAGEMENTA/ CRM I CATEGORY MANAGEMENT/ INFORMACIJSKA TEHNOLOGIJA I SOFTVERSKE APLIKACIJE ZA CATEGORY MANAGEMENT/ IZVORI I BAZE PODATAKA ZA CATEGORY MANAGEMENT/ DIZAJN NOVOG SUSTAVA CATEGORY MANAGEMENTA/ CHANGE MANAGEMENT IZAZOVI U IMPLEMENTACIJI CATEGORY MANAGEMENTA/ CATEGORY MANAGEMENT U HRVATSKOJ I JUGOISTOČNOJ EUROPI/ BUDUĆNOST CATEGORY MANAGEMENTA/ DODATAK: PRIMJER PLANA KATEGORIJE ZA MALOPRODAJNI LANAC/ LITERATURA
O knjizi:
Radi se o prvoj knjizi na temu u Hrvatskoj koju treba pozdraviti iz barem ovih nekoliko razloga:
Tranzicijske zemlje poput nas doživljavaju u manje od jednog desetljeća burni razvoj i transformaciju maloprodaje pa trebaju brže učiti od svoje okoline, čemu ova knjiga može značajno doprinijeti. Autori su multidisciplinarni međunarodni tim koji je sagledao i obradio problematiku CM u rasponu od najaktualnijih svjetskih trendova preko konkretnih naputaka i opisa slučajeva primjene pa do analize problema i perspektiva Hrvatske i regije u kojoj ona djeluje.
Tekst je podjednako namijenjen teoretičarima i praktičarima koji se bave modernim trendovima uspješnog poslovanja u maloprodaji i koji žele učiti kako bi pobijedili na tržištu i bili uspješni.