Opis
O knjizi:
Knjiga autorskog tima Crocon & Friends urnebesna je satirična slikovnica za poslovne ljude i sve nas ostale, kreirana kao protuotrov današnjem mukotrpnom životu poslovnog svijeta. Boreći se sa svim mogućim aspektima poslovnih situacija, naoružani neuništivim duhom, smijehom i pozitivom, uz ovu knjigu ostajemo optimistični i puni nade da može biti bolje (jer je nekad bilo!). Vodič i terapeut današnjim „sivim“ biznismenima, ona je poticaj na buđenje iz letargije i bijeg od loših navika današnjeg poslovnog stila i sadržaja. Podsjetnik i alarm, poticaj i putokaz za promjene.
SLIKOVNICA DISASTER, ŠTO JE ZAPRAVO?
Slikovnica za poslovne ljude, kao i svaka slikovnica, vrsta je odgojne knjige, knjiga za preodgoj. Nastala je na tragu dugogodišnjeg poslovnog iskustva i svakodnevnih situacija, a termin „slikovnica za biznismene“ kreirala je Linda Poščić Borovac, direktorica tvrtke Crocon d.o.o. iz Kastva. Kroz koncept klinike za liječenje oštećenih poslovnih ljudi u osam glavnih sekcija, bez isprike, kroz nepobjedivi humor secira probleme koje treba ocrtati: od potpunog napada na naše umove nepotrebnim informacijama, pritiscima i površnim distrakcijama koje vode do samoizgaranja, do nezdrave klime unutar većine organizacija; od globalizacije koja onesposobljuje do izumiranja poslovnih manira i principa; od štetne vladavine ega do rak rane poduzetništva – birokracije unutar javnih službi. Boreći se sa svim mogućim aspektima poslovnih situacija, naoružani neuništivim duhom, smijehom i pozitivom, uz ovu knjigu ostajemo optimistični i puni nade da može biti bolje (jer je nekad bilo!). Kroz slikovnicu pružamo i živopisne savjete, dašak perspektive i pokoju inspirativnu priču o onim dobrim poslovnim ljudima, našim stvarnim poslovnim partnerima.
PITATE SE U ČEMU JE PROBLEM?
Slikovnica razigrano i nemilosrdno razotkriva probleme današnjeg “bolesnog” poslovnog svijeta. Pitamo se neprestance: Zašto je srž posla zarobljena neprekidnom paradom formulara, upitnika, predugačkih ugovora? Zašto trošimo 15+ godina u obrazovnom sustavu koji nas ne priprema za život? Zašto neodgovorne ljenčine plaćamo pravim novcem kad je njihov rad lažan? Zašto odnosi između poslovnih partnera sve više izumiru i nečija riječ sve manje znači? Zašto sve kompliciramo umjesto da pojednostavljujemo? Zašto smo zaboravili slušati?
I, ŠTO PODUZIMAMO U VEZI TOGA?
Cilj ove knjige je mijenjati percepcije i rušiti stereotipe, inspirirati i preoblikovati umove i navike. Na naizgled jednostavan i vedar način želimo potaknuti na razmišljanje o iznimno ozbiljnim i važnim temama današnjeg društva i poslovnog svijeta, u skromnoj nadi da ćemo u barem jednom čitatelju potaknuti promjenu. Naši alati su HUMOR i naš DUH, jer što nam drugo preostaje ako ne želimo biti sivi ljudi? Upiremo prstom u boljke, otvarajući oči, ne dajući da se ignoriraju, pokazujemo i dokazujemo da može i MORA biti bolje. Smatramo da je to pokušavanje ključno, taj TRUD i NAPOR da se prodrma status quo. Ono što činimo je da postavljamo pitanja koja traže da se postave i odbijamo dozvoliti da se stvar i dalje potiho odvija na ovakav način.
AUTORSKI DOPRINOSI – TKO STOJI IZA CIJELE PRIČE?
Knjiga DISASTER kompletno riječki projekt, čiji su idejni začetnici Linda Poščić Borovac i Ana Zoričić iz tvrtke Crocon d.o.o. iz Kastva, a nastala je u suradnji s poznatim riječkim piscem Zoranom Krušvarom i nagrađivanom dizajnericom Veronikom Uravić Čolak. Autori tektova i tvrtka–nakladnik dobitnici su mnogih internacionalnih nagrada za svoje kreativne radove tijekom godina, od kojih ističemo Stevie Awards for Women in Business dodijeljenu nam u New Yorku 2015.. Tu su zatim i priznanja Stvaratelji za stoljeća, Hermes Creative Award itd. Već godinama stvaramo originalni sadržaj pod kreativnim brendom Authentic &Certified by Crocon.
KOME OVO TREBA?
Slikovnica je namijenjena poslovnim ljudima koji su istovremeno uzrok i produkt današnjeg načina funkcioniranja biznisa svijeta, ali i svakome kome je dozlogrdilo ovakvo stanje svijeta i načina poslovanja te se upijajući ove stranice želi podružiti s ljudima na istoj valnoj duljini i ugrabiti dozu inspiracije i elana kako bi svi zajedno potaknuli promjene. Poklonite slikovnicu sebi, poslovnim partnerima, zaposlenicima, prijateljima, svakome tko cijeni pronicljivost, dobru zezanciju i pomaknute koncepte i pokažite da ste budni i spremni za novu percepciju.
O knjizi su rekli:
„Rijetko te nešto iznenadi na način da ne znaš što se skriva iza sljedeće stranice. U svakom slučaju nije predvidivo, što me podsjetilo na Tarantinove filmove, tek kad smo ga počeli otkrivati. Očekuj neočekivano.“
„Uvesti kao almanah za sve studente i buduće managere. Bravo! Kreativnost je nešto najvrijednije što imamo.“
„Knjiga je urnebesna! Meni neće u PM Clinic postaviti dijagnozu, meni će dijagnozi dati je vozač tramvaja jer se smijem bez prestanka dok čitam „DISASTER“, a smijanje na sav glas nije više prihvatljiv obrazac ponašanja u društvu.“