DUGI REP - Naruči svoju knjigu

DUGI REP

Zašto je budućnost poslovanja u tome da se proda više stvari, a ne primjeraka?
Autor: Anderson, Chris
Područje: Publicistika & biografije
Karakter: stručno-popularna
Godina izdanja: 2008
Broj stranica: 286
Uvez: Meki

15,93 

SKU: 755 Kategorija:

Opis

Iz sadržaja – poglavlja:

Dugi rep/ Uspon i pad hitova/ Kratka povijest dugog repa/ Tri sile dugog repa/ Novi proizvođači/ Nova tržišta/ Novi kreatori ukusa/ Ekonomija dugog repa/ Kratka glava/ Raj izbora/ Kultura niša/ Beskonačni ekran/ Više od zabave/ Dugi rep je zakon/ Dugi rep marketinga/ Rep sutrašnjice

O knjizi:

U najvažnijoj poslovnoj knjizi nakon Gladwellove Točke preokreta, Chris Anderson pokazuje kako budućnost kulturne industrije nisu hitovi nego niše: rep krivulje potražnje beskrajno je dug, a Internet konačno omogućuje da kultura niša postane masovna.
Knjiga daje pregled nove ekonomije kreativnih proizvoda, kao i njihove povijesti iz perspektive poslovanja. Namijenjena je svima zainteresiranima za kulturni menadžment, knjiško, glazbeno i filmsko izdavaštvo te nove tehnologije društvenih mreža.

Dodatne informacije

Godina izdanja

Autor

Anderson, Chris

Izdavač

Naklada Jesenski i Turk

Broj stranica

Uvez

Meki

Karakter

stručno-popularna

ISBN