Opis
O knjizi:
Zašto neke kompanije djeluju iznad očekivanja, iz godine u godinu, dok druge počinju dobro, ali brzo propadaju? Odgovor leži u njihovoj spsobnosti da stvore dugoročnu vrijednost. U ovoj knjizi Anjan Thakor, vodeći profesor na Poslovnoj školi Sveučilišta u Michiganu, otkriva pet tajni stvaranja vrijednosti pomoću povezivanju truda u marketingu, proizvodnji, ljudskim potencijalima i financijama u jednu cjelovitu strategiju koja osigurava financijski uspjeh.
Iz sadržaja:
PET TAJNI VELIKIH STVARALACA VRIJEDNOSTI / RAZUMIJEVANJE I STVARANJE VRIJEDNOSTI / STVARANJE VRIJEDNOSTI U PRAKSI: STRATEGIJA, MJERE USPJEHA I BRZINA / POBOLJŠAVANJE STVARANJA VRIJEDNOSTI U NABAVI I PROIZVODNJI / POBOLJŠAVANJE STVARANJA VRIJEDNOSTI NA ODJELIMA MARKETINGA, PRODAJE, DISTRIBUCIJE I RAZVOJA NOVOG PROIZVODA / POBOLJŠAVANJE STVARANA VRIJEDNOSTI U ODJELU LJUDSKIH POTENCIJALA / POBOLJŠAVANJE STVARANJA VRIJEDNOSTI U FINANCIJAMA /